BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #28

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 28 – MEST PINLIGE ØYEBLIKK

For de som er oppmerksomme har jeg hoppet over dag 27. Som de fleste andre, vil jeg tru, har jeg klær i skapene mine på soverommet. Glass, kopper, tallerkener og den slags på kjøkkenet. Håndklær og ting på badet. Yttertøy og annet dill dall i skapet inne på boden. Så utrolig spennende- not! 

Og for de som er ekstra oppmerksomme veit de fleste at jeg er en ekspert på pinlige øyeblikk. Typisk Elin. Hva som er det mest pinlige øyeblikket veit jeg i grunn ikke, da det er så veldig mange, men noe jeg ler av til dags dato er den gangen jeg skreik “Tar du en til?!” rett opp i fleisen til en fremmed. 

Kort fortalt. Jeg var på butikken med ei venninne og kjæresten hennes for å kjøpe godis. Han gikk først og pekte på alt han ville ha, jeg gikk etter og plukket for harde livet. Når jeg kom til enden ser jeg har står i begynnelsen av hyllen og plukker en pose til. Det hører med til historien at jeg ikke hadde briller på.

Jeg går ned til han, stiller meg opp rett ved siden av og gaper ganske høyt: “Tar du en til?!”. Han så ikke så blidt på meg, han fremmede mannen som sto der og plukket lørdagsgodiset sitt. Jeg blei så satt ut over at det var feil person og at kjæresten ikke  var å se noen steder. Skikkelig kleint.

 

Er du ekspert på pinlige øyeblikk?

 

________________________________

#bloggere #challenge #lithanna #pinlig

________________________________

8 kommentarer
    1. Hahah..ja har forstått at du er meste i å havne i pinelige situasjoner…Herlig!!

    2. hihi – den var herlig da! Jeg havner stadig litt feil…. har tendens til å tenke etter jeg sier ting…… det kan bli mye moro! <3

    3. Haha ikke like lett å se forskjell på alle 😛
      Jeg gjør ikke så mye pinlig jeg 😉
      Flink du er som har fulgt opp så mange dager, ikke vært på blogg på lenge nå så jeg måtte bare stoppe 😛

    4. ssilje89: Jeg har ikke vært her på nesten en uke, så jeg bare tar den dagen som er neste på listen, selv om jeg ikke har blogget på mange dager liksom 😛 Kommer ikke på så mye annet likevel, så 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg