FOTO- SOLNEDGANG.

 

Jeg blir aldri lei av å se en solnedgang, eller soloppgang for den saks skyld. 

 

Jeg oppdaget plutselig, gjennom det lille jeg ser ut av vinduene her i fra, at det var et flott lys ute. Jeg så for meg en flott solnedgang og tok derfor med meg mobilen og hundene ut i gaten for å strekke litt på beina. Jeg tok med mobilen fordi jeg kun hadde planer om å ta et instagrambilde. 

Jeg angret fort når det første som møtte meg på utsiden var en flott regnbue! Likevel orket jeg ikke å gå inn igjen for å klargjøre kameraet. Og hundene var tross alt med, i bånd, så da hadde det ikke blitt bra uansett. Vi gikk derfor rett ned i gaten for å se om solnedgangen var så fin som jeg trudde. 

Den skuffet ikke, for å si det sånn. Jeg angret brått enda mer på at jeg ikke orket å hente kameraet. Men sånn er det. De ti minuttene det hadde tatt meg å gå tilbake, fikse kameraet og gå ned til vannet igjen, så hadde solnedgangen vært borte uansett. Det tar veldig kort tid for et fotomotiv å forsvinne. 

Men jeg fikk i alle fall et flott solnedgangbilde til instagrammen min, Skalldyret, om ikke noe annet. Og det var i grunn kun derfor jeg gikk ut også. Satser på flere slike kvelder med kamera tilstede. Bildet er forøvrig uredigert. Det ser likevel bedre ut på instagram enn på dataskjermen. Flott likevel. 

 

Liker du en flott solnedgang?

 

___________________________

#foto #solnedgang #kveld #høst

___________________________

14 kommentarer

Siste innlegg