FOTO- MYRULL.

 

Myrull er i grunn fint. 

 

I går da vi var i skogen hadde myren vi pleier å ta en pause ved fylt seg opp med masse myrull. Jeg er ikke sikker på om det heter myrull, men det er det jeg kommer på. Disse lange stilkene med en hvis ulldott på toppen er i grunn veldig fine. De ser så myke og gode ut. Nesten som små sukkerspinn. 


1. Tett i tett med myrull.


2. De er så bustete og fine.


3. På rekke. 

I dag blir det nok ingen tur i skogen. Været er fint, men kroppen min trenger hvile kjenner jeg, så det blir kun en liten rusletur litt seinere i dag. Det er mye fint å se på utenfor skogen også. Men myrullen er jo veldig fin, syns jeg. De er nok så utfordrende å ta bilde av, men det i seg selv er jo bare gøy. 

 

Hva syns du myrullen minner om? 

 

________________________

#foto #myrull #bilder #skogen

________________________

20 kommentarer

Siste innlegg