MARY KAY- BOTANICAL EFFECTS TIL UNG HUD.

 

Velgjørende hudpleiesett til ung hud!

 

1. trinn: Botabical Effects Cleansing Gel

Renser i dybden og fjerner overflødig talg.

Brukes: morgen og kveld. 

 

2. trinn: Botanical Effects Invigorating Scrub

Peeling som fjerner døde hudceller og renser i dybden.

Brukes: 2-3 ganger i uken, morgen, eller kveld. 

 

3. trinn: Botanical Effects Refreshing Toner

Fjerner alle spor av urenheter, blant annet døde hudceller.

Brukes: morgen og kveld.

 

4. trinn: Botanical Effects Moisturizing Gel

Gel som trekker raskt inn i huden og tilfører fuktighet i opptil 12 timer. Gjør huden myk og glatt.

Brukes: morgen og kveld. 

 

Botanical Effects Moisturizing Lotion SPF 30

Tilfører fuktighet i opptill 12 timer, samt beskytter huden mot UVA- og UVB-stråler. 

Brukes ved behov for ekstra påfyll av fuktighet og solfaktor. 

Pitaya- den ultimate superfrukten 

Pitaya, eller dragefrukt, inneholder en fettsyre og flere kombinasjoner av B-vitamin – den såkalte antistress-vitaminen – inkludert kombinasjonen B1 (tiamin), B2 (riboflavin) og B3 (niacin). Dragefruktekstraktet i Botanical Effects-serien er rik på antioksidanter, og bekjemper dermed frie radikaler, som er skadelige for huden.

 

Aloe Vera- fuktighetsgivende næring

Aloe vera er en av verdens mest næringsrike planter. Gelen inneholder mer enn 75 næringsstoffer, inkludert 20 mineraler og 12 vitaminer. Aloe vera har vist seg å bidra til å opprettholde hudens fuktighetsgivende barrierer, og inneholder en stor andel E-vitamin – en antioksidant som ofte brukes i hudpleieprodukter. Aloe vera-ekstraktet gir huden en skikkelig antioksidantbombe.
♥ Et komplett og ukomplisert hudpleieprogram ♥ Renser, skrubber, frisker opp og tilfører fuktighet ♥ Kan brukes på alle hudtyper ♥

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser. 

 

Har du prøvd Botanical Effects?

 

_______________________________________________________________________

#marykay #hudpleie #hudpleieserie #botanicaleffects #ung #hud #dragefrukt #aloevera

________________________________________________________________________

8 kommentarer
    1. Mia: Hele serien passer til alle hudtyper, inkl sensitiv hud 🙂 Scruben er ikke veldig grov (etter egen erfaring, men det kommer vel an på hva man selv føler, kanskje?). Fuktighetskremen trekker raskt inn i huden og føles ikke fet eller klissete. Alle produktene er forøvrig oljefrie.

      Prisen for hele settet (ikke inkl. lotion med solfaktor) koster 1.010 kr inkl. frakt. Hvis man ikke er fornøyd med produktene får man pengene tilbake (da kan man ikke ha brukt mer enn halve flasken/tuben). 🙂

    2. Mia: 😀 Jeg liker den serien godt, men bruker en annen- må jo sørge for at rynkene ikke blir så alt for synlige før nødvendig 😛 ha ha

    3. Så bra du har funnet noe som du liker..jeg bruker bare fuktighetskrem i ansiktet en gang om dagen..og vasker med vann..er så gammel nå at jeg orker ikke drive med så mye remedier..hihih..

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg bruker ikke denne selv- jeg bruker noe for å motvirke rynker. Ha ha.. Denne egner seg best til ungdommen 😀 Men jeg har prøvd den og den er kjempegod 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg