EN TIME I SKOGEN.

 

Morgentur i skogen var virkelig ikke feil. 

 

Solen skinner fra skyfri himmel, det er kaldt, iskaldt faktisk, men det er helt nydelig vær ute. Vi bare måtte på tur. Det blei ikke mer en tissetur i går, så i dag ville vi bevege oss litt mer. Vi tok en tur i skogen borte ved golfbanene. I stedet for å følge stiene, som går hver sin vei, men kommer ut på samme plass, gikk vi bare rett frem og opp i skogen, utenfor stiene. 


1. En som er glad for morgentur i alle fall. 


2. Å få løpe fritt er livet. 


3. Det er litt fint på golfbanen også. 


4. Han minner mest om en dinosaur. 


5. En litt sjarmerende dinosaur i alle fall. 


6. Han kunne også gått for å være en isbjørn. 


7. Ikke akkurat vår, men. 


8. En staselig liten fis. 

Det var utrolig mye dyretråkk der vi gikk, så vi kan i alle fall ikke gå her under båndtvangen, det er helt klart. Men det var fint å går nå. Vi tuslet bare i rolig tempo og nøt stillheten. Eneste lydene vi hørte var oss selv og noen fugler som hørtes ut som skulle starte en krig oppe i tretoppene og luften. Jeg trur det var nøtteskrikere som tok helt av. Det kunne i alle fall ligne det lille jeg så. 


9. På skogbunn. 


10. Fredelig plass. 


11. Jeg balanserer litt. 


12. UFO-kræsj som ser ut til å ha vært der en stund. 


13. Gladfis i skogen. 

Vi gikk ikke så lang inn i skogen, men tuslet litt rundt slik at vi kom ut på stien igjen slik at vi kunne gå hjemover igjen. I stedet for å følge stien trygt ned valgte vi å kave oss ned ei skråning. Ikke at vi måtte kave så mye, men det var en del felte trær der, og det var glatt. Men det gikk bra. Vi kom ut i enden av golfbanen så Petter passet på å løpe litt villmann igjen før vi gikk hjemover. 


14. Han er helt tam han der altså. Jeg lover.


15. Ingen kan si han ikke er glad i alle fall. 


16. Jeg lover, han er helt tam. 


17. Han er bare litt rar.


18. Nyter livet. 


19. Han er en fin en altså. Snill og grei og rolig. 


20. Helt i enden av golfbanen, på ene siden. 


21. Nu går vi hem. 

Når man bruker rett over en time på å tusle 3 kilometer sier det seg selv at vi bare har tatt det helt med ro og kost oss. Petter har ikke akkurat tatt det med ro da, men det er jo han sin måte å nyte på, så vi har kost oss maks begge to. Det var en smule kaldt, men vi overlevde. Nå må jeg fiske meg litt, for jeg skal brått på besøk til broren min om få strakser. Det blir koselig. 

 

Har du vært på morgentur i dag?

 

__________________________________________

#foto #hund #irskulvehund #tur #skog #skogstur #sol

__________________________________________

26 kommentarer
    1. Du verden,, har var det liv og røre i morgenstunden 😀 Utrolig mange vakre og herlige bilder 😀 Du sier han er tam ja.. jaja,, får tro på deg. Får den der karen står neppe stille såpass lenge at det går å snakke til han 😀 Ingen morgentur her.. men skal på hotellet og spise middag.. et julegavegavekort som må fortæres 😀 Kos dere 🙂

    2. dedicat: Er ikke hver “morgen” vi er så aktive altså 😛 Klokken blei jo 10 før vi gikk ut, så formiddagstur hadde kanskje vært mer riktig 😛 Men kos var det 😀

      Og nei, han står ikke mye i ro, men mindre du roper han inn og koser han- da kan vi småprate i evigheter 😉 ha ha..

      Så koselig å gå ut å spise da 😀

    3. Gikk 12 km i skogen i dag og var deilig. Var minus 15 garder her i dag tidlig så jeg tok på meg lue men ikke vanter. Kokte med meg vann og spiste havregrøt på veien hjem. Ha en fin dag.

    4. Den lille Pandaen c:: Håper det roer seg i munnen snart. Er ikke bare bare med de visdomstennene, men det er jaggu ikke bare bare å fjerne de heller. Må snart ta to selv :/

    5. Helge: Det hørtes ut som en herlig tur da, selv om det kanskje var litt kaldt 🙂 Det er heldigvis ikke så kaldt her, men den luften og vinden er jaggu sur når den først setter i gang 🙂

    6. Det roer seg sakte men sikkert…i hope. Er ikke like ille, men ille nok… men ja, jeg håper det gir seg snart. Er lei av å ha vondt og tygge på ei side… er slitsomt å måtte passe på å ikke få mat i såret hele tiden. Jeg har tatt 3/4 stk.

    7. Å huff, advarsel. dem skal sy igjen nede fordi at det ikke må komme mat nedi…pluss at det er mye mer stikk med bedøvelse nede… jeg tok den nede nå…fy flate…ugh, gruer meg til neste gang. De to øverste er piece of cake. Men jeg tok nå på mandag…så…ja… og nyser jeg klapper jeg tenna sammen, og det gjør satans vondt, jeg hadde sikelig ekkel hevelse fram til onsdag/torsdag… føltes ut som ene tråen/stinget poket meg pga jeg hadde så mye hevelse i munnen.

    8. Den lille Pandaen c:: Mhmm, er bare en pest og en plage de visdomstennene. Mine plager meg egentlig ikke, annet enn at tannkjøttet blir litt hovent når de skal vokse seg ut- men sånn er det jo bare. Men jeg skal fjerne de fordi den ene som har begynt å komme ut ikke er hvit. Den er helt brun og det kan jeg ikke ha noe av :O ha ha.. Og nå føles det som om den ande er på vei opp også, så da kan jo den også fjernes :/

    9. Søtmonsen ): Jeg er ganske sikker på at han er verdens gladeste <3 Hadde han vært et menneske hadde han helt sikkert vært en hippie <3 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg