FOTO- DET VAR EN GANG.

 

Regn, regn, regn og enda mer regn. 

 

I dag hadde jeg lyst til å gå ei mil, minst. Det har plasket ned i hele dag og da er ikke ei mil så spennende lenger. Men på tur måtte vi, rastløs som jeg var, så da var det bare til å kle på seg da og komme seg ut en tur. Jeg tok med digital kameraet mitt, men til ingen nytte.

Jeg veit ikke om det var pga regnet, mulig vann på linsen, eller om det var lyset, som gjorde at jeg ikke fikk fokusert på noen ting. Bilder blei det i alle fall ikke, uansett hvor mange innstillinger jeg prøvde. Litt kjipt, for i dag var det en del å se på. Jeg knipset to bilder med mobilen.


Det var en gang en maskros.


Det blir mange flotte dråper når det regner.

Det er en smule kjedelig å komme tomhendt hjem i fra en tur man satset på å få tatt noen bilder på. Men, slik er det bare noen ganger. Jeg ville ikke risikere å drukne speilrefleksen min bare for å få noen bra bilder heller, derfor valgte jeg digital kameraet i dag. Mobilen er helt ok.

Vi gikk en tur bort på stranden og tuslet rundt der, mens det plasket ned for alt det var verdt. Iimo var ikke særlig fornøyd, men det får nå være. Jeg kan ikke akkurat styre regnet og på tur må vi jo. Nå ligger de til tørk begge to, så da blir det å slappe av resten av kvelden. 

 

Regner det hos deg i dag?

 

__________________________________

#foto #regndråper #regn #dråper #blomst

__________________________________ 

36 kommentarer
    1. Flotte de to som ble noe av da.. ja lyset og duggen gjør det vanskelig innimellom.. duskregnet når vi gikk tur og det syns hundene er greit.. god kveld til deg!

    2. Pernille: Jeg prøver å kommentere bloggen din, men det går ikke. Jeg prøver å komme inn på profilen din slik at jeg kan følge deg, men det går ikke det heller. Uansett hva jeg trykker på, eller hvor jeg trykker, så bare oppdaterer den siden og sender meg opp til begynnelsen igjen :O

      Jeg får prøve igjen siden vel 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk- mobilen er jo nesten som et kamera innimellom 😉

      Her duskregnet det ikke- det pøsregnet liksom. Jeg blei nesten vår igjennom regntøyet tilslutt 😛 ha ha.. Deilig å komme inn etter en times tur i regnet og bare sette seg under pleddet i sofaen 😀

    4. Eline Slåen: Hmm, det var rart. Det problemet har ikke jeg. Prøv å legge meg til i følgerlisten din ved å gå igjennom ->Følgere -> Finn blogger å følge, og så søker du opp bloggnavnet mitt der. Dette finner du på listen til venstre, når du er innlogget på din bloggside 🙂 Håper du får det til.

    5. Pernille: Ok, jeg fant bloggen din (stavefeil første gangen trur jeg- kremt),men jeg får fremdeles ikke lov å kommentere, eller noe :O

      Men, jeg prøver igjen siden- nå har jeg deg i alle fall på listen her- bloggen din var urolig fin! Og nå skal jeg ta meg en tur i kjøleskapet og kutte opp litt vannmelon 😉 he he

    6. Merkelig greier det der :o) Dumt at det skal være sånn. Håper det går igjen senere. Tusen takk for det, du har en veldig fin blogg du også 🙂 Du får kose deg med vannmelon, det skal jeg også – spise opp de siste restene 😉

    7. Pernille: Ja, jeg har vært borte i lignende problem før, men trur ikke det kun var meg da, selv om det ikke var alle 🙂 Går seg som regel til igjen siden.

      🙂

    8. Søtmonsen ): Ja, når det regner flere dager etter hverandre så er det litt kjedelig- lukten av våt hund er ikke så deilig liksom 😛 ha ha.. Torden på gang? 😀

      Takk- mobilen er kjekk å ha innimellom 😉

    9. Der var du ja 🙂 Jeg har hatt så lite tid til å følge bloggere pga reising, og egoblogging (bare blogge, ikke sjekke så mange andre *uff*) at jeg ikke hadde fått med meg at du var “flyttet”. nå er du lagt til! Ps. hvordan går det med bloggboka di? Hehe….

    10. mediakaos: Ha ha ha- jeg tenkte på den bloggboken her om dagen faktisk! Mulig jeg tenkte på noen som irriterte meg litt 😛 he he.. Fantastisk 😉

      Jeg har fått med meg noen innlegg innimellom gjennom andre, men har liksom ikke helt kommet i gang ordentlig- blitt litt egoblogging her også 😉 Men nå, nå trur jeg jeg har litt kontroll 😀

    11. Hehe… mulig du svippet innom tanken da du skulle finne ny bloggtittel også? Måtte du gjennom mange æreverdige, verneverdige klenodiumer? :p
      Hehe… jeg er imponert over meg selv enkelte dager, da er det en bragd å huske innloggingen og blogge et innlegg :p

    12. mediakaos: Nei, bloggnavnet hadde jeg i grunn klart lenge før jeg bestemte meg for å bytte 🙂 Men trur jeg satt å bladde litt og kom muligens over innlegget 😀 Lo gjorde jeg i alle fall 😛 ha ha..

    13. mediakaos: Det kan den 😉 he he.. Hvis jeg heller velger denne bloggen så er det jo ikke så mange irriterende innlegg enda- men, mye kan jo skje frem mot jul der også 😛

    14. Bildene ble fine de 🙂 Ønsker meg hybridkamera, lettere å drasse med seg på tur. Åja, kjenner den følelsen når man knipser, kommer hjem, så er det ingenting brukbart. Greit å ikke drukne kameraet, det koster jo trossalt en liten slant

    15. Mia: Takk 🙂 Ja, speilrefleks er fryktelig tungvint til tider, med mindre man skal ut for å ta bilder. Men det er jo ingenting man bare hiver ned i vesken eller kaster over skulderen bare sånn i tilfelle man skal ta et bilde liksom 🙂

      Ja, kameraet mitt kostet flesk, så prøver jo å holde det i livet så lenge som mulig 😀

    16. Her har noen virkelig overdrevet regndansen i dag, og vi har derfor hatt “hopp i sølepytt”-dag. Og inn og kose seg i varmt hus med is etterpå-dag. Første bildet var knalltøft! 🙂

    17. Kristin/Sparing: Åhh, det hørtes ut som en perfekt dag 😀 Jeg hoppet i sølepytt jeg også, men den lille hunden syntes ikke jeg var så kul da, siden det blei som en tsunami for henne, så da måtte jeg bare la være da 😛 ha ha

    18. Flinke du som ikke lar været styre deg, Men prioriterer tur med vennene dine 🙂 Jeg hadde jo et litt annet vær i dag som du kanskje så 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg