FOTO- LITT HØST, I TO STILER.

 

Favoritten over alle årstider. 

 

Jeg elsker høsten og alle dens farger. For ikke å snakke om den friske luften. Nå har ikke høsten kommet for fult til meg enda, men soppen er her, fargene kommer litt mer for hver dag og morgenen de siste dagene har uten tvil hatt karakteristisk høstluft over seg. Jeg bare elsker det! Her er høsten i to stiler. 


1. Elin sin stil. 


1. Filteret Sunscreen. 


2. Elin sin stil.


2. Filteret Sunscreen.


3. Elin sin stil.


3. Filteret Sunscreen. 


4. Elin sin stil.


4. Filteret Sunscreen.


5. Elin sin stil.


5. Filteret Sunscreen.


6. Elin sin stil.


6. Filteret Sunscreen.


7. Elin sin stil.


7. Filteret Sunscreen.

Jeg liker ikke å redigere bildene mine nevneverdig mye, annet enn å friske opp fargene litt, hvis kameraet ikke ser det samme som meg, men jeg liker det filteret sunscreen. Det er så behagelig å se på. Vanskelig å forklare, men det minner litt om soloppgang en frisk høstmorgen med litt tåke i luften. 

 

Hva liker du best med høsten? 

 

_____________________

#foto #høst #bilder #farger

_____________________

14 kommentarer
    1. Når det gjelder foto er høsten helt klart en favoritt altså, det er kjempegøy å ta bilder. Jeg håper bare å få tid til å gå på foto-tur igjen snart.. Nå var planen i morgen, men det ble endret… Ja-ja… Kanskje jeg kan snike til meg LITT foto-tid likevel..

    2. frodith: Ja, høsten gir utrolig mange flotte fotomotiv, og veldig godt lys, på de fine dagene 🙂 Sommeren syns jeg er vanskelig, for det blir fort for mye lys som gjør forholdene litt mer utfordrende 🙂 Foto-tur må du få til 😀

    3. Kjempe fine bilder! og jeg har nok lik stil som deg..men samtidig så falt jeg også for det filteret..men liker også at fargene er klare…Flotters!!

    4. Margrethe: Takk 😀 Ja, noen ganger er det faktisk gøy med filter 😀 Hvis jeg for eksempel har mange “dårlige” bilder, så går det an å redde de med et filter 😉 he he

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 😀 Ja, det er ikke ofte jeg leker med filter, men jeg liker det filteret. Faktisk har jeg brukt den en gang tidligere også 🙂 Hvis jeg får mange “dårlige” bilder, så kan de som regel reddes med et filter 🙂

    6. Etdiktomdagen: Tusen takk 😀

      Ja, noen ganger, hvis jeg får mange “dårlige” bilder, så er det greit å redde de inn med et filter 😀

      Ja, høsten er flott til fotografering 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg