FOTO- LEON & PETTER #1

 

Leon og Petter. 

Petter er en så fantastisk tålmodig sjel når det kommer til Leon at jeg noen ganger lurer på hvordan han orker. Jeg veit ikke hvorfor Leon var så styggelig fornærmet på meg denne gangen, for han hadde verken fått et bad, ørerens eller kloklipp. Han var vel bare fornærmet for å være fornærmet vel. 

Den katten altså. Så fort har er sur på meg, eller fornærmet løper han til Petter og legger seg der og klager høylytt på hvor teit jeg er. Petter gidder ikke å høre på sånt tull, så han sover bare videre. Leon er ganske gøy når han er fornærmet på meg, men Petter er vår i pelsen etter en tur ut i regnet.

Da kan han så absolutt ikke bruke Petter som klagepute. Da går han bare rundt og klager på alt i stedet for. Han blir som regel fornøyd ganske fort. Jeg løfter liksom bare på pleddet hans og frister med varmen under der. Da er han stille en god stund. Leon er plagsom som fy, men du verden så mye personlighet. 

 

Har du en katt med masse personlighet? 

 

_________________________

#foto #hundogkatt #hund #katt

_________________________

32 kommentarer
    1. Hehe, kult bilde, digger blikket xD
      Jeg har ikke noen katt med masse personlighet, men jeg har en hund som en en liten skrue 😛 hehe

    2. Frida: Takk 🙂 Noen ganger er jeg overbevist om at han planlegger å spise meg! Ha ha…

      Hunder er morsomme- jeg trur mine mangler en del skruer innimellom 😛 ha ha

    3. Leon er en veldig verbal katt skjønner jeg :o)) Ser han er en nakenkatt, er det noe spesielt du må passe på da. Du nevnte bad, men må han smøres med solkrem når han skal ut??
      Jeg har to katter som begge to har masse personlighet… Vinja som virkelig mener at hun eier meg fult og helt, og blir veldig sur på søsteren hvis hun opptar for mye av min tid. Hun går rundt å mjauer og bærer seg hele tiden. Noen ganger tror jeg det er tomt for mat, men nei da. Må bare mjaue litt. Ronja mjauer ikke akkurat, hun går rundt å lager knurrelyder (koselyd). Så har hun en grå stor rotte (fra IKEA), som hun bærer med seg og legger fra seg på de utroligste steder :o))

    4. Hehe. Ja, jeg har to. Den ene er healingpus. Den spiser nesten opp alle gjester som kommer innom.Den bruker å være med på meditasjon. Den skraper på døra når den skal inn. Den andre er veldig skvetten av seg. Ligger ikke på fanget. Den har nå endelig lært seg å skrape på vinduet, tok bare åtte år å lære 🙂

    5. Vera Lynn: Han er kun verbal når han er misfornøyd med noe, så det er heldigvis ikke så ofte han maser sånn sett 😛 ha ha.. Ja, jeg bader han ca. hver fjortende dag. Han blir så sykt møkkete uten at jeg helt skjønner hvorfor 😛 Og hvis han er mye ute sommerstid, noe han veldig gjerne er, så smører jeg han med solkrem, eller også tar på han en veldig tynn genser- han blir heldigvis ikke så fort solbrent, men jeg smører han hvis det er veldig sterk sol 🙂 Og så må ørene renses ganske ofte- han har mye ørevoks, noe jeg har skjønt mange av de har 🙂 Han vil jo så klart ikke ut når det er kaldt, men skal vi på tur vinterstid har jeg på han en genser- noe han så klart hater 😛 ha ha..

      Ha ha- må passe på rotten sin <3 Jeg liker best når dyrene har masse personlighet på sine rare måter. Hunder har jo som regel masse personlighet, men mange katter er liksom ikke helt der alltid- da er det ekstra gøy 😀 Og dine virker som noen herlige puser <3

    6. Mariann: Herlig 😀 Pelskatten min skraper også på døren når han vil inn eller ut, hvis vinduet ikke er åpent. Ellers også klatrer han i vinduet og nistirrer for å bli sluppet inn- rare pusen <3

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk 🙂 Hunder har som regel masse personlighet 🙂 Katter syns jeg ofte bare ligger der å sover, liksom 🙂 Leon er jo oversosial og skal helst sitte på fanget til alle som kommer, mens Mini sjeldent er inne 😛 he he..

    8. Koselig bilde av dem ! Jeg har jo ingen dyr nå..men hadde katt og undulat i barndommen :)) Artig at de har personlighet…men greit om de ikke er FOR utfordrende kanskje… Ha en fin kveld <3

    9. annebe: Takk 🙂 Ohh, jeg hadde også undulat når jeg var mindre- to faktisk. Smurfen og Prosit het de 🙂 Prosit kunne si navnet sitt. Ha ha…

      Ja, veldig kjekt med personligheter 🙂 Heldigvis er de ikke utfordrende på noen negativ måte, annet enn at det kan bli slitsomt å høre på katten de gangene han er skikkelig misfornøyd 😛 ha ha.. Han en fortsatt fin fredag <3

    10. EtVennligPuff: Ja, og noen ganger med <3 Herlig <3 Petter har sikkert 100 forksjellige ansiktsuttrykk når han setter i gang-en skikkelig klovn <3 ha ha

    11. frodith: Han er en skikkelig sladrehank altså 😛 ha ha.. Og så ligger han liksom der da, på ryggen til Petter og gir meg dét morderblikket! Ha ha.. Jeg er helt sikker på at han planlegger å drepe meg noen ganger altså 😛 he he

    12. Søtmonsen ): Han er en veldig artig skrue han her altså- mye humor i han <3 ha ha.. Han forelsket seg helt i svigerdatteren til ei venninne i Fyresdal. Hu var den siste som sto opp- Leon bare tittet stygt når vi kom én etter én inn i stuen, men så fort hu kom løp han til henne og mjauet som en gal og skulle bare ligge å kose hos henne <3 ha ha.. En liten sjarmør 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg