BLOGGERE- SOLVIWAR HAR FOTOKONKURRANSE!

 

Jeg har vurdert om jeg skal begynne med “Månedens fotokonkurranse”, som jeg hadde for lenge siden på den forrige bloggen min, men jeg  har ikke kommet så langt enda. Men nå deltar jeg på en fotokonkurranse, og det er alltid gøy!

 

Mitt sommerbidrag til konkurransen:


Trykk på bildet for å komme til konkurransen.

Solviwar.blogg.no har en fotokonkurranse hvor temaet er “sommer”. Selvsagt må jeg bli med på det. Fristen for å bli med, hvis du blei fristet, er 8. mai, så det er enda god tid. Hvis du som meg liker foto, så foreslår jeg at du melder deg på du også- da blir helt sikkert Solviwar glad også. Trur du ikke? 

 

Er du med på Solviwar sin fotokonkurranse?

 

____________________________________

#bloggere #foto #fotokonkurranse #sommer

____________________________________

26 kommentarer

Siste innlegg