NATUR #20

 

Natur. 

 

Det er ikke mange blomster jeg veit om som er finere som visne, enn de er i full blomst. Er den ikke bare perfekt fin? Blomsten altså, ikke selve bildet, bare for å poengtere det. Kremt. Jeg syns i alle fall den er så perfekt fin. Rund og flott, en liten dott. Man blir jo bare glad av å se på den. Og så så fint når man blåser på den og den liksom bare flyr sin vei. God helg, folkens. 

 

Har du noen spennende planer for helgen? 

 

________________________

#foto #natur #perfekt #blomst

________________________

14 kommentarer
    1. Ja, den er flott 🙂 Jeg har NULL planer nå, og det er deilig. Har en lilletå som jeg ikke kan gå på, så det blir nok slapt 😀 Kanskje ut litt i sola, eller bare være her 😀

    2. Nydelige di ja og særlig med det grønne bak.. flott både bildet og motivet:)) Planen er å dra på badetur i helga om finværet fortsetter ..:)) Klem og god helg til deg <3

    3. Ja jeg blir også fascinert av denne visne blomsten..og har tatt mange bilder i går og i dag av den her vi er…blir nok et innlegg i morgen tidlig med bilder av disse “dottene” Flott bildet! ha en god kveld!

    4. Jeg synes den er fin både når den er gul og når den er hvit! Et lite rim fikk du jammen med også! 😄

    5. annebe: Veldig fin 😀 Takk 🙂

      Håper dere fikk dere en badetur da- her er jo været så fint og varmt at jeg faktisk badet i går! Første gang på to år! 😛 ha ha

    6. karidansen: Ja, dette er en av mine favoritter altså- kjempefin som både gul og vissen, men jeg syns nesten den er hakket finere som vissen liksom, og det er jo ganske spesielt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg