FORDITHS LILLE JANUAR-MORO #1 DYR

Det er på tide at også jeg blir med på noe gøy! 

 

Tidligere, for mange hundre år siden – føles det som – var jeg med på nesten alt som skjedde her inne hos bloggvennene mine. Fotokonkurranser, utfordringer og jeg husker nesten ikke alt. Det var gøy og ikke minst veldig kjekt de dagene man selv kanskje ikke hadde så mye å komme med. Jeg har på en måte bestemt meg for å bli litt mer aktiv her inne så da passer det bra med litt gøy inne hos Frodith, på hennes januar-moro.

 

#DAG 1 DYR

 

Her blåser det snøstorm i dag og alle veier er totalt dekket av is, så det får bli et bilde fra julaften siden vi ikke akkurat har løpt ut på tur i dette været i dag. Det er risikosport bare å komme seg ut av gårdsplassen her nå. Men Polly er dyr, på mange måter. Ikke bare er han et dyr, han er også dyr i drift. Ha ha.

 

Er du med på Frodiths januar-moro?

 

ELEVELE

 

#foto #hverdag #moro

17 kommentarer

Siste innlegg