ALT SOM GLITRER ER IKKE GULL.

 

Jeg liker uansett sølv bedre. 

 


1. Regn er ikke bare dumt. 


2. Masse dråper overalt. 

Regn er ikke bare dumt, når det ligger dråper overalt som nærmest glitrer, selv om det ikke er sol. Det er flott. 


3. Alt som glitrer er ikke gull. 


4. Jeg liker uansett sølv best. 

Det ser jo ut som sølvperler. Naturens egne smykker. Jeg liker sølv bedre enn gull, men jeg liker hvit gull best av alt.   


5. Naturens egne smykker. 


7. Vakkert alle veier man ser. 

Bildene blei tatt her om dagen. Jeg kan ikke huske at det hadde regnet da, men vått var det på golfbanene i alle fall. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

__________________________________________________________

#foto #høst #glitter #dråper #gull #sølv #kunst #smykker #natur

__________________________________________________________

16 kommentarer

Siste innlegg