DET SOM ER IGJEN.

 

Det går fort mot slutten nå. 

 

Mange trær har allerede mistet alle bladene sine. Det er ikke mye igjen av høsten alle steder og det går nå fort mot slutten. Vi får bare nyte høsten så lenge den varer nå. Tenk så flott om alle årstider kunne ha høsten sine farger. 

I dag er det grått og regn ute. Typisk høst det også. Vi skal i bursdag litt seinere i dag, så jeg må egentlig få rumpen i gir slik at jeg rekker alt jeg skal. Hundene må luftes og jeg må dusje og styre på litt her hjemme. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

____________________

#foto #høst #farger

____________________

12 kommentarer
    1. Så nydelige bilder! Sukk.. ja også her mister bladtrærne bladene sine fort. Noen ser ut som halvveis ribba høns.. Men gleden er å tenke på at om.. cirka 5 måneder kommer spiren til nye – og det er jo ikke SÅ lenge til ;o)
      Håper og tror at du fikk rumpa ut og i dusjen og rakk bursdagen 😀

    2. Ja nå må vi nyte…det går fort over til vinter nå…Ja fargene er helt magisk på høsten..men hadde vi hatt de hele året, ja da hadde vi kanskje ikke syns det var så magisk….Så godt å ha noe positivt på høsten også….Ha en god søndagskveld!

    3. Det er litt av høsten igjen enda – slutten kommer når den kommer like sikkert som dagen er lang. Før i dag gikk jeg opp til 349 mho til Haukåsutsikten(sjekk google) som ligger ca 4 km herfra. I fint vær kan man se helt til Holmenkollen derfra. Det var en passe fin tur, kom flere etterhvert så jeg bor nære skogen. Ha en fin kveld.

    4. Aina: Tusen takk 🙂 Høsten går alt for fort på akkurat det planet der altså :O

      Vi rakk bursdagen- kom nesten ikke for seint en gang 😛 ha ha

    5. Toini: Neida, høsten er så mye mer enn kun fargene, og man kan vel ikke se seg blind på så fine farger vel? 😀 Jeg hadde i alle fall ikke gjort det 😉

    6. Helge: Ja, litt er det heldigvis, men det går alt for rask mot slutten og det er like kjipt hver år 🙂

      Oi, deilig tur da 😀 Flott med steder man kan se evig langt ved klarvær 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg