FARGERIKT.

 

Farger er oppmuntrende. 

 

Forrige helg var jeg på bowling med Kristoffer og et par kamerater av han. Bowling er veldig gøy, men fy flate så sinnsykt dårlig jeg er i det. Så dårlig som jeg spilte siste helg har jeg aldri spilt før. Men, gøy er det for det om. I alle fall for tre av oss, som absolutt ikke er dårlige tapere. Men vi spilte kom jeg til å tenke på Natheless og bare måtte ta bilde av bowlingkulene. 

Natheless har hatt en flott fargeutfordring i en tid nå. Litt usikker på om hu har den enda, men det har i alle fall vært hyggelig å se på alle bidrag til de som var med. Jeg fikk selv ikke vært med, dessverre, men har likevel kost meg med utfordringen. Når man har slike fargerike bowlingkuler foran seg er det umulig å ikke tenke på Natheless og hennes flotte fargeutfordring. 

 

Hva er din favorittfarge? 

 

__________________

#foto #farger #fargerikt 

__________________ 

14 kommentarer
    1. Det er kjempegøy med bowling. Men i mange år slet jeg med armer og skuldre, og kunne ikke spille. Nå snakker vi om å ta oss en stund i bowlinghallen igjen, sammen med ungdommene. Kjekt å gjøre noe sammen 🙂
      Og på bildet har du jo fått med mange farger i ett jafs, så vanskeligere trenger det ikke å være 🙂 Jeg var ikke med i utfordringen, for jeg har litt nok med meg selv og sånt for tiden, men jeg fulgte også med på hvordan andre løste oppgaven 🙂
      Min(e) favorittfarge(r) er lilla og rød, og er glad i rosa også. Og blått…hehe. Litt vanskelig dette her. Er vel ei som liker farger, for å si det enkelt 😀
      Ha en flott dag <3

    2. Stilig bilde:)) Farger må vi ha ..selv om jeg ofte går for det nøytrale liker jeg det meste av farger… Blått og “militær”grønt blir det ofte i klær…men har litt i di fleste farger.. God helg <3

    3. Eva: Ja, blowling er kjempemoro, men kjenner jeg sliter selv med spesielt håndleddene, så greier maks to serier 🙂

      Ja, her var det mange farger og i flere nyanser 😀

      Jeg har også mange favoritter, men øverst trur jeg det er lilla og blå 😀

    4. Victoria Larsen: Farger er veldig flott og gjør noe med humøret 😀 Jeg liker så mange, men trur jeg må si at lilla og blå er på toppen 😀

    5. dedicat: Kan anbefales å pørve igjen, for jeg tenker nok du vil syns det er moro denne gangen også 😉

      Lilla og blå står nok øverst på min liste, men jeg liker jo nesten alle farger 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg