ET LITE PROSJEKT FREMOVER.

 

Satser på det blir bra. 

 

I dag har jeg vært en tur på campingen hos broren min. Jeg veit ikke hvor lenge vi var der, men tiden må ha gått fort for plutselig var klokken mye. Vi dro egentlig bare rett hjem, hele huset, begge etasjene, før tre av oss dro videre opp til en av mine andre onkler. Jeg fikk et kattehus til å ha ute av han, så jeg dro like så godt opp for å hente det, så fikk jeg sagt hei til de også.

Jeg har mast om et kattehus i hele vinter og vel så det, siden Kristoffer er veldig negativ til katteluke, noe jeg kan forstå til en viss grad. Nå er det jo snart vår og sommer, så det er ikke like stort behov for kattehus, men greit å ha et sted å mate de når de er ute og vi ikke er hjemme i løpet av dagen likevel. Så slipper maten å stå fremme og ute hele tiden også. Greit å ha det i skyggen. 


Bare pusse det opp litt, så blir det bra. 

Så da har jeg fått et lite prosjekt fremover, så får vi se hvordan det går. Jeg trur det er sånn ca. isolert, så kan hende jeg må isolere det litt mer. Vi får se. Jeg fikk ikke helt med meg hvordan det så ut inni. Ellers skal verandaen males nå til våren, så da får jeg malt kattehuset i samme farge så det matcher litt, så blir det så fint så. Skjære til duken på taket litt også, så blir det bra. 

Jeg tenker det skal få stå på verandaen fast, så får man bare sette det der det står litt i le. Mini brukte kattehuset til huseieren der jeg bodde før mye, så jeg er overbevist om at han kommer til å bruke dette også, i alle fall til å spise. Litt usikker på om Pus vil bruke det, men det får vi se. Pr i dag bruker hu i et hull i lekestuen på utsiden her, så det finnes håp. Jeg trur det blir bra. 

 

Har du kattehus ute til din katt? 

 

_______________________________

#hundogkatt #katt #kattehus #prosjekt

_______________________________

2 kommentarer
    1. Smart. Foreløbig har jeg ikke kattehus, men så er jo missy ikke et år enda så er enda innekatt. Men så er hun jo hverken chippet eller sterilisert enda, og vil jo helst ha det gjort før jeg i det hele tatt vurderer å la henne være ute.

    2. Anonym: Enig der- greit å i alle fall ha steriliseringen/kastreringen på plass før man slipper de ut, for det er jaggu ikke lett å følge med på når løpetiden faktisk kommer, slik som det er med hundene 🙂

      Jeg har faktisk ikke chippet mine katter enda. Så ikke helt behovet for det der jeg bodde før, men nå når jeg har flyttet kan det være greit å få chippet de, tilfelle de faktisk blir kjørt på og bilisten er såpass greit at han tar de med til veterinæren, død, eller levende liksom 🙂

      Men gleder meg til å bli ferdig med prosjektet altså 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg