ALT DETTE STØYET.

Når lydnivået er så høyt a du velger å sitte i barneavdelingen.

Vi har nettopp kommet hjem fra et par timer på Trampolineparken. Julegave for 1.5 år siden, men det er corona sin skyld, så det var på tide å ta med jentungen nå. Hu hadde med seg et par venninner, så jeg tok med friheten til å snike meg unna hoppingen selv. Ellers har jeg pleid å hoppe jeg også, men jeg har så vondt i beina i dag, så jeg tenkte det var lurest å ikke hoppe i dag.

Lydnivået der inne var så høyt, både av skrikende unger og høy musikk, så jeg endte opp med å finne meg en sofa inne blant alle småbarnsforeldrene og der var støynivået overraskende lavere. Jeg blir så sykt sliten av støy at jeg veit nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er så sliten og trøtt nå at jeg faktisk sitter og drikker en Red Bull kl. 20 på kvelden. Det er risky business.

Nå skal vi mekke oss noe enkel mat, i den nye air fryeren så klart, og etter det tipper jeg at jeg sovner ganske fort, før Red Bullen rekker å kicke inn til og med. Så trøtt er jeg at det nesten ikke er risky business å drikke Red Bull så seint likevel. Det er vel sånn 60/40 vil jeg si. Nei, på tide å runde av så jeg får i meg noe mat, som snart er klart. I morgen er det tur som står på planen.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag

4 kommentarer
    1. Ja, sånne lyder er enormt slitsomme. Det vet jeg alt om, jeg jobbet i barnehage da jeg begynte å bli syk.
      All lyd er slitsomt, sånn sett. Men akkurat på et sånt sted blir det veldig intenst.
      Godt du hadde forstand til å søke litt mer stille soner.
      ♥♥

      1. Jeg er jo oppvokst i stor familie, så jeg er i grunn vane med masse lyd, men etter noen diagnoser og slik så takler jeg så sykt dårlig lyd :O Noen gnager er det nok at folk prater til meg liksom, men det er heldigvis ikke ofte det er så ille 🙂

    2. Hvilken jentunge er det? Du har ikke fått barn som jeg ikke har fått med meg? 🤔Og som har blitt trampoline -klar alt? Ja, sånne steder er støyende. Skjønner ikke hvorfor de må ha så høy musikk i tillegg til barnestemmer,. Og voksne hyl? 😁

      1. He he, søskenbarnet mitt på 12 år og et par venninner av henne 🙂 Ingen barn på meg og hunder får ikke bli med inn der 😛 ha ha..

        Men ja, syns det var litt overdøvende musikk der, men med all den skrikingen må de vel overdøve hverandre 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg