TUSEN TAKK, FRODITH.

 

Jeg har ikke glemt det, jeg er bare litt seint ute. 

 

Jeg har ikke vært så aktiv siden bloggen blei flyttet over til ny plattform. Og de siste par ukene har jeg nesten ikke vært aktiv i det hele tatt. Jeg er litt opptatt i disse tider, men prøver å komme igang igjen nå, og da har jeg litt å ta igjen, som f.eks å takke Frodith. Denne søte og flotte vesken vant jeg nemlig i julekalenderen hennes. Jeg trur det var enten 17. eller 18 desember.

Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bruke den til enda, så enn så lenge henger den på en stol i stuen. Jeg trur kanskje jeg skal gjøre som jeg fikk tips om tidligere, å bruke den på badet. Jeg har masse jeg skulle ha trengt oppbevaringsplass til, og der kan vesken gjøre en god jobb. Jeg får se hva jeg finner ut av, men brukt kommer den i alle fall til å bli. Tusen takk, Frodith.

 

♠ ELEVELE ♠

12 kommentarer
    1. Gratulerer hjerteligst, og vel fortjent 😀 Ikke så lett å følge med hverandre her inne, i alle fall syns ikke jeg det 🙂 Men man kravler ivei som best man kan 😀

      1. Tusen takk 😀

        Nei, det er jo klin umulig å følge med på om noen svarer nå, bortsett fra hvis man får meld på mail hver gang noen kommenterer. Men, jeg har mange nok mail fra før om ikke jeg skal få enda mer, og det er uansett vanskelig å følge med der også, syns jeg :/

    2. Så bra den var kommet fram 🙂 Jeg har enda en jeg ikke har fått sendt jeg… Fordi den var ikke ferdig. Men nå er jeg bare treg.. Godt de kommer i bruk hvertfall 🙂 Ja, jeg må si jeg savner deg litt på blogg om dagen . Kom igjen!! 😀

      1. Ja, jeg har vel glemt å si i fra også? ha ha… Men den kom frem bare noen få dager seinere, hvis jeg ikke husker helt feil 😀
        Jeg blogger så godt jeg kan- ikke alltid like lett å komme på noe, men 😛 he he

    3. Fin premie/gave..har en slik med svart og noen andre farger…bruker ofte å ha det lille kameraet mitt i den…så det ligger litt beskytta i veska 🙂 Koselig å se deg her..så får du blogge mer når det passer slik…Klem <3

    4. Det var fin veske. Venter visst på en kalendergave jeg også 😉 Fikk mail fra Frodith om at hun ikke hadde glemt meg jeg også 😀 Kan det bli noen lignende tro? Det gjenstår å se 🙂
      Ønsker deg en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg