NU ÄR DET NATTEN.

 

Så forsvant denne dagen også. 

 

I dag er en sånn dag der alt bare går galt. Jeg skulle inn i nettbanken for å opprette en konto, og betale litt greier. Men brått hadde bankbrikken min tatt kvelden, typisk nok. Jeg må få ringt banken i morgen for å bestille en ny. Jeg har selvsagt ikke BankId på mobilen. Og så kom jeg brått på når klokken var 14.30 at jeg hadde glemt når jeg skulle på møte med NAV. 

Og siden jeg ikke hadde bankbrikke fikk jeg heller ikke logget meg inn for å se. Jeg måtte derfor ringe NAV, og det er jo et prosjekt i seg selv. Jeg fikk heldigvis svar før de stengte og møtet er i morgen. Flaks jeg kom på at jeg skulle på et møte i det hele tatt og at jeg kom på det i dag og ikke i morgen. Det er sikkert 3 uker siden jeg fikk den timen, og jeg glemmer jo å notere ned ting. 

I kveld har jeg vært på et Mary Kay-møte i Fredrikstad. Det tar sånn ca. 45 minutter å kjøre dit, så jeg var både sliten når jeg kom frem og trøtt når jeg skulle hjem. I tillegg klikket jo mailen min mens jeg var der, mens jeg skulle sitte å jobbe litt der inne. På pc’en fikk jeg kun opp mail frem til juli 2016, og på mobilen var det kun 3 mail som kom frem, det var tre daget tilbake det. 

Maks irriterende liksom. Men men, jeg fikk i alle fall lært en del nytt på det møtet og fikk også møtt en del av de nye kollegene mine. En veldig hyggelig og søt gjeng. Blir koselig å ha møter med de fremover. Nå er jeg i grunn bare sliten og gleder meg mest til jeg kan gå å legge meg. Det drøyer ikke så lenge, for å si det sånn. Jeg skal bare hive i meg litt restutisjon på boks først. Natta. 

 

Har du hatt en bra dag i dag? 

 

_________________________________

#hverdag #natten #sove #møte #marykay

_________________________________

12 kommentarer
    1. Det var sånn jeg fikk bankid på mobilen, siden jeg ringte banken for å få en ny brikke. Og jammen er jeg glad for det, for jeg er så vimsete at jeg ofte måtte lete meg ihjel etter den brikken, mens mobilen har jeg for hånden stort sett alltid. Med få unntak 😉
      Høres slitsomt ut med en så lang kjøretur, men du fikk sikkert noe bra ut av det likevel. Godt du nå kan bruke natten til å hente deg inn igjen.
      Dagen i dag har vært ok. Jeg blir ikke frisk, så har hatt meg en tur hos legen og greier, med noen vemmelige tester som måtte tas. Han mente nemlig at jeg kanskje har influensa. Huff. Men ordren var i alle fall å gå hjem og ha full hvile. Og jeg har gjort så godt jeg har kunnet med det 😉
      Nå er det natten her også, og jeg gleder meg vilt til å legge hodet på puten.
      Ha en god natt, og sove godt <3

    2. Kjipt at det meste går dårlig, at man glemmer viktige møter men alle kan glemme. Dagen har vært grei den, litt rar uke men slik er det innimellom. Skal ha fjernhjelp til pc-en min mandag, mailen ble borte. Kjekt å ha en mail som virker.

    3. Det er så kjedelig..min tok også kvelden her om dagen..men den har sagt i fra..lavt batteri..har hatt den siden jeg fikk konto, så er jo ikke rart..men venter helt til den ikke virker med å gjøre noe…Jeg hadde jo laget brikke på mobil..MEN hadde jo byttet mobil opratør etter det..så den var ikke i stand…hihih..men klarte meg uten noen dager da…Du må ha en god ny dag!

    4. Margrethe: Kjedelig når liksom alt skjer på en gang 🙂 Heldigvis var det jo ikke det verste som kunne skje for min del da, selv om det gav litt ekstra jobb 🙂 Håper du får en bedre dag i dag 🙂

    5. Eva: Jeg har jo vurdert BankId på mobil lenge, men det er liksom bare en prinsippsak at jeg ikke har det. Nektet jo i det lengte å få mobilbank også 😛 ha ha.. Har alltid kontroll på brikken min, men det har så klart skjedd at jeg har glemt det hjemme hvis jeg skal på tur. Likevel bruker jeg den jo kun når jeg skal betale regninger, så jeg har jo ikke bruk for den så ofte at det gjør noe, da de aller fleste regningene ligger på avtalegiro 🙂

      Ja, og veien er så sinnssykt kjedelig, og der jo så mørk nå, og jeg har helt sykt dårlige lys på bilen, så jeg ser jo så lite i tillegg og blir ekstra sliten og trøtt fordi jeg må konsentrere meg så mye for å se noe :O Men men, er jo heldigvis kun én dag i uken det er slike møter 🙂 Og vi går jo mot lysere tider 🙂

      Huff da. Kjedelig med all den sykdommen altså. Håper leger fant noen svar da. Influensaen er jo grusom og kan jo henge i over en uke og vel så det :O Masse god bedring <3

    6. Helge: Ja, hjelpes altså. Er jo sikkert tre uker siden vi avtale den timen, på tlf mens jeg løp rundt som en gal, og da var det jo såååååå lenge til. Og brått hadde det jo gått noen uker og jeg kunne ikke huske hvilken dag, eller dato, eller klokkeslett. Jeg trudde det var kl. 15, og at det kanskje var i går, men så er det altså i dag kl. 12. Ha ha.. Ja ja, flaks jeg kom på det i alle fall da 🙂

      Ja, en mail er greit å ha. Håper de finner den lett 🙂 Er som regel ikke “så langt unna” 🙂

    7. Toini: Min har ikke sagt i fra, i det hele tatt :O Brukte den for en ukes tid siden, sånn ca, og da var den helt normal. Og så skulle jeg bruke den i går og da bare virket den ikke :O Ha ha.. Ja ja, blir vel tvunget til å få på mobilen nå vel når jeg ringer for å få en ny 😛

    8. Toini: Ja, jeg regnet med 2-3 dager jeg også- litt lenger nå siden det er helt så klart, men hu på NAV sa at jeg måtte regne med nesten 14 dager. Holy :O ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg