DATENIGHT.

 

Det må til innimellom det også. 

 


Irriterende hvor bra bildet er på mobilen i forhold til på pc’en. 

 

Det er ikke hver dag vi har så mye tid til overs til hverandre. Det er mye overtidsjobbing for Kristoffer, eller så trener han. Jeg ligger som regel å sover. Kremt. Men i kveld skal vi på date og det blir koselig. Vi skal først på Grensen Burger for å spise… wait for it… burger. Shit i dag har jeg humor altså. Etter det skal vi på kino og se Venom. Og selv om jeg rett før har trykt i meg en burger skal jeg love deg at jeg skal ha popcorn også! Kanskje jeg velger medium i stedet for stor. 

Jeg har nettopp kommet inn fra en tur med hundene, så de er klare for å sove noen timer nå, så da er det innafor å ta en datenight i kveld. Siden de er hjemme mens vi er på jobb liker jeg å gjøre minst mulig på kveldene i ukedagene slik at de ikke skal være så mye aleine, men noen ganger må man ut en liten tur uansett. Så lenge de har fått tur og mat, og det ikke er snakk om en ekstra arbeidsdag, så får det være greit. Jeg er dritsulten, så jeg er klar for burger snart.  

 

♠ ELEVELE ♠

 

________________________________________________

#hverdag #datenight #date #kjærstetid #sammen

________________________________________________

16 kommentarer

Siste innlegg