FREDAG.

 

Jeg prøver noe nytt. 

 


Prøver noe nytt- å være hyggelig på en fredag. Da må jeg holde munn da. 

Fredag betyr som vanlig at Elin er drittrøtt og dritsulten. Sånn er det alltid. Trøtt etter en lang uke på jobb, men hvorfor jeg alltid er så sykt sulten på fredager veit jeg ikke. Det er ikke sånn at jeg ikke spiser som vanlig på torsdager, eller tidligere på dagen på fredager, men ekstra sulten er jeg alltid. Og da blir man hissig da. Så sulten at man kunne ha kverket noen. Jeg er sjeldent hyggelig før mat på fredager. Kanskje det er derfor Kristoffer løper ut døren nå? Neida. 

Han skal trene litt bare, før det blir taco litt seinere i kveld. Jeg skal være smart å spise en brødskive nå snart, slik at jeg overlever til det, så slipper jeg å klikke i vinkel underveis her. Ellers satser jeg på en tidlig kveld slik at jeg er opplagt i morgen. Da har jeg flere ting på tapeten. Som å spise godteri. Det er tross alt Halloween-helg nå og da kan jeg endelig spise 2 kilo med vingummi. Hurra! Jeg har ikke rørt en eneste godis siden begynnelsen av april. Gjett om jeg skal frotse. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

____________________________________________

#hverdag #helg #fredag #halloween #godteri

____________________________________________

14 kommentarer
    1. Ha ha så du er en av disse “hangry” menneskene… (Hungry og angry). Datteren min er sånn også, tror kanskje hun har det etter meg…. For om det går veldig lang tid mellom måltidene (6-7 timer) da blir jeg også slik. Men til daglig klarer jeg meg fint. Nyt helgen og vingummien 🙂 Jammen har du vært flink om du har holdt deg borte fra den siden april 🙂

    2. Ååå så flink du er! som ikke har spist godis..pass på så du ikke får sukker sjokk da! Du må kose deg med helgen og holde ut i kveld..og ikke bli så sint…få i deg mat…du trenger det tydeligvis da…når humøret daler så…hihihi…ha en god kveld!

    3. Bjørn: Ha ha ha- ja, det er akkurat det jeg mener 😛 Skal lage quiz til deg hver torsdag med et tegnet hint, hvis du trenger 😛 ha ha

    4. margarites: Ja, jeg er skikkelig Hangry, men stort sett kun på fredager, merkelig nok 😛 Eller hvis det har skjedd mye i løpet av en dag slik at jeg ikke har rukket å spise 😛 ha ha.. Jeg prøver å holde meg unna folk da, men det er ikke alltid like lett når man ikke bor aleine 😛 he he..

      Jeg spiser kun godteri en gang i året, og dte er Halloween-helgen, men siden jeg spiste annerledes enn periode så måtte jeg legge til litt ekstra kos på lørdager, men så gikk det helt over styr og det var plutselig lørdag hvilken dag som helt i uken, gjerne flere ganger i uken. Så, etter påske i begynnelsen av april var det helt stopp 🙂 Men jeg spiser en is innimellom og kaker og boller når det er bursdag og sånn 🙂 Men altså ikke godteri og potetgull 🙂

    5. Toini: Hender jeg drikker litt Red Bull enda så skal mye til for å gi meg sukkersjokk altså 😛 ha ha.. Selv om jeg faktisk har fått det litt når jeg kun drikker Red Bull en dag i uken 😛 ha ha..

      Det er helt forferdelig når humøret blir så dårlig pga sult. Jeg er jo så klar over det, men jeg greier liksom ikke å styre det :O ha ha.. Men i går var ikke så ille, heldigvis 🙂

    6. frodith: Det er kun godteri og potetgull og sjokolade så klart, som jeg ikke spiser. Jeg spiser en is innimellom og boller og kaker til bursdager og sånt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg