HVERDAG- SLIKE DAGER!

 

Noen dager må liksom bare være teite! 

 

Dagen begynte egentlig veldig greit, ser man bort i fra at jeg er trøtt som en dupp hele tiden. Petter fikk en liten tur ut og så tok vi det egentlig ganske med ro. En helt vanlig morgen, liksom. Jeg ventet på telefon fra tanten min, siden jeg skulle hente henne og kjøre henne hjem fra Kalnes i dag. Jeg skulle bare på badet for å pusse tennene da alt snudde og dagen bare blei teit!


Fordi jeg trenger litt oppmuntring. 

Petter gav fra seg et bittelite pip, og jeg tenkte bare han var oppmerkosmhetsfreak fordi jeg lukker døren, som vanlig. Splatt hørte jeg! Han fikk plutselig akutt vondt i magen og alt måtte ut! Bahh! Heldigvis er dette en sjeldenhet med Petter, men det er likevel kjipt når det skjer inne. Det var bare til å begynne å vaske og styre på for harde livet. Lukten var helt jævlig. 

Det var i og for seg synet også. Jeg veit ikke hva han har blitt dårlig i magen for jeg, men allmenntilstanden er helt super, så er vel bare noe som måtte ut vel. I det jeg sto midt opp i vaskingen, med gummihansker langt opp etter armen, ringte så klart tanten min for å si at hu kunne reise hjem. Jessda, det var bare å vaske i fullfart. Typisk nok gikk jeg tom for vaskemiddel også. 


Og enda litt mer oppmuntring. 

Jeg fikk i alle fall vasket og satte opp et vindu før jeg hastet av gårde for å hente tanten min. Petter fikk pent bare bli med, tilfelle han måtte mer på do. Når vi kom hjem igjen luktet det like jævlig i leiligheten. Jeg hadde stoppet på butikken for å kjøpe mer grønnsåpe så jeg har skrubbet som en gal nå. Likevel føler jeg ikke lukten forsvinner. Ja ja. Petter har i alle fall ikke vært mer dårlig. 

 

Har du hatt en bedre dag enn meg i dag? 

 

_____________

#hverdag #hund

_____________

14 kommentarer
    1. Ja, litt bedre har det vært her, selv om ting ikke er HELT greit på jobb om dagen. Men greit NOK i dag. Og uten bæsj på gulvet i det minste..Jeg kjenner lukten helt hit 😀

    2. frodith: Uten bæsj på gulvet er helt klart et bedre alternativ 😛 Hadde vært greit om han kjente det litt før før det var for seint liksom 😛 ha ha…

    3. Ish…ja da har jeg hatt en flott dag i forhold! Syns jeg ser den “lille” ruka til Petter ja…er ikke litt som kommer ut av de kjempene der….hihih..Stakkars..vondt i magen han da…Håer det er bedre og at han har fått ut det som skulle ut…Flotte bilder! ha en god kveld!

    4. Toini: Nei, det ser jo ut som om det er en dinosaur som har vært her liksom 😛 ha ha.. Han har ikke måtte på do etter det, så var nok bare noe der og da som bare måtte ut 😛

      Tusen takk 😀

    5. Det der var kjipt. Enda bra at det ikke skjer så ofte. Håper Petter er ok igjen nå. Det er enkelte ting går tverke, så drar det ene med seg det andre. Ha en fin kveld.

    6. Uff for en dag for deg! Her fyker dagene avsted…. og jeg er sliten… så nei, ikke noen bra dag! Hmmm – sjelden jeg klager sånn offentlig….. vel…. klemmer <3

    7. Margrethe: Ja, det gikk heldigvis over fort med Petter da, så nå har vi fine dager igjen <3 Noen ganger er det deilig å få det ut, selv i det offentlige- det er helt lov <3

    8. Søtmonsen ): Nei, er ikke så mange steder en så stor hund kan bæsje uten at man ser det 😛 Men når Kristoffer kom hjem kort tid etterpå kunne han ikke kjenne et snev av dårlig lukt, men jeg var overbevist om at det satt i veggene- satt nok bare i nesen min 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg