PERSONLIG- ALLE DE JEG KOMMER TIL Å FORTSETTE Å KRENKE!

 

Det har pinlig nok gått sport i det å føle seg krenkt. Så krenkt at det går ut over den mentale helsen. 

 

En liten oppsummering på alle de jeg har krenket og som jeg kommer til å fortsette å krenke i all fremtid:

♣ alle de som føler seg krenket av ordet negerkonge – pappaen til Pippi Langstrømpe er og kommer alltid til å være negerkonge! 

♣ alle de som føler seg krenket av begrepet Indianer – ikke kommer jeg til å slutte å bruke Indianerkostyme heller! 

♣ alle de som føler seg krenket av å se bilde av en ulv – jeg har boikottet Tine i mange år, men i disse tider syns jeg de er helt fantastiske!


Foto: Tore Meek. 

Ærlig talt, folkens- det er på tide å ta seg sammen! Når det går sport i å bli krenket av alt mulig, da er det bare flaut! Det siste, og kanskje til og med det mest pinlige, er sauabøndene som føler seg krenket av at Tinemelk har avbildet en ulv på jule-melkekartongen sin. Ikke bare føler de seg krenket- det er så fælt for bøndene at det går ut over den mentale helsen dems. Jeg orker ikke!

 

(Del gjerne innlegget hvis du er enig. Eller uenig, for den saks skyld).

 

Er du en som lett lar seg krenke av alt? 

 

______________________________________________

#personlig #krenket #pinlig #tadegsammen #mentalhelse

______________________________________________

22 kommentarer
    1. Den lille Pandaen c:: Nei, ikke sant? Hva er det å henge seg opp i liksom? Å gå rundt å skrike at det går ut over den mentale helsen fordi man ser et bilde av en ulv på en melkekartong? Da tenker jeg man har andre problemer det grunner i- skaff hjelp liksom.

    2. Janne: Tusen takk 😀 Jeg holdt meg kort nettopp av den grunn også- ellers kunne også faren ha vært at jeg hadde tatt helt av 😛 he he

    3. Jeg orker ikke sette meg inn alt det tullet jeg…Skal man ikke få bruke hvilket bildet man vil engang..for noen kan bli krenket…nei..er ikke lett…

    4. Toini: Nei, det er jo helt tragisk, og flaut! I følge sauebøndene (ikke alle selvsagt) så er det jo kun de som betyr noe. Jeg som elsker ulven og gjerne skulle sett den i levende live i naboskoken her skal visst ikke få nyte synet av en ulv på en melkekartong.. Jaheidu- jeg blir bare så matt.

    5. Å du hellige jul… jeg er så enig med deg – nå får det jammen være nok! Er det mulig! Nei, slutt å vær så hårsår for alt! Klemmer <3

    6. Helt enig 😛 Det begynner å gå for langt.. Skjønner at man er delt på dette med saken om ulven. Men at det er et bilde av den på en melkekartong er jo ikke noe å lage krig for altså..
      Det jeg irriterer meg mest over nå for tiden er at de forbyr nisseluer og julesanger i skolen.. Jeg kan bli så forbanna at jeg ikke orker å si noe om det en gang, for da blir det stakkars de rundt meg ;o

    7. Margrethe: Takk 🙂 Ja, nå må det vel snart være nok vel. Er jo ikke måte på hva folk får seg til å si og gjøre. Å påstå at det går utover den mentale helsen til sauebønder, fordi det er avbildet en tegning av en ulv på melkekartongen (ikke visste jeg at melka kom i fra sauen heller- ha ha), vel, da trur jeg problemet ligger et helt annet sted altså.

      De vokser vel kanskje opp en gang de også 😉

    8. Søtmonsen ): Melken kommer ikke en gang i fra sauen- det er jo ikke en gang rettet mot sau liksom- og så skal de blande inn den mentale helsen… Da ligger problemet dypere og et helt annet sted altså- herre gud, at de vil fremstå på denne måten- blir så flau på dem sine vegne!

      Ja, ikke legg på en femmer her er du snill- da får man liksom ikke stoppet og det kan bli bittelitt uhyggelig. At man ikke en gang skal få lov til å være seg selv i sitt eget land pga innflyttere av andre kulturer er for meg bare helt uforståelig (og da snakker jeg selvsagt ikke om rasisme når jeg sier å være seg selv).

    9. Njai, jeg blir nok ikke så lett krenket. Det nærmeste jeg har kommet nå i det siste er vel å bli krenket av tanken på at det faktisk finnes individer der ute som på et eller annet underfundig vis lar seg krenke av noe så vakkert som ulv. Merker jeg får stadig mer og mer vanskeligheter med å sympatisere for “bonden”..

    10. Aylar Von Kuklinski: Veit du? Jeg begynner faktisk å synes det samme- bønder er pokker ta meg pinlige altså! Heldigvis er det jo ikke alle bønder, men dessverre er det jo alltid den idiotiske typen som blir hørt..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg