SÅNN BLIR DET.

 

Jeg må frigi litt tid.

 

Etter i dag har jeg valgt å stenge kommentarfeltet. Nå er det ikke lenger slik at at man kan kommunisere her inne, så det å ha et åpent kommentarfelt er ikke det samme som tidligere. Misforstå meg rett, jeg syns det er veldig hyggelig når dere legger igjen kommentarer, så absolutt, men å svare på noe dere mest sannsynlig ikke ser tar så alt for mye tid, i all fall nå.

Jeg har ikke alltid tid og noen ganger ikke energi, eller inspirasjon til å skrive så mye, og når jeg først gjør det tar det ofte tid. Da velger jeg heller å frigi litt tid med å ikke motta flere kommentarer. Jeg får meg nemlig ikke til å motta kommentarer uten å svare- det blir helt feil for meg. Da føler jeg meg litt ufin, kanskje. Kanskje det er på tide å bruke facebook mer?

Det er der jeg finner innleggene til de fleste av dere, og noen har kanskje lagt merke til at jeg innimellom også legger igjen en kommentar på facebook, i stedet for inne på bloggen? Da får jeg nemlig med meg om dere svarer. Det gjør jeg som sagt ikke når jeg kommenterer på innlegg, og det å huske hvilke innlegg man eventuelt har startet en samtalen greier jeg ikke.

Igjen, jeg syns så absolutt det er hyggelig med kommentarer, men når man likevel ikke har samme kontakten som tidligere her inne, så velger jeg å spare den tiden det tar på å svare på kommentarer, og heller bruker den sprte tiden på å rekke å lese flere av deres innlegg, og kanskje jeg til og med får til å kommentere flere av innleggene- mest sannsynlig på facebook.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#personlig #tid #kommentarer

4 kommentarer
    1. Forstår, har tenkt samme tanken. Jeg synest også det er vanskelig å ikke svare hvis jeg får kommentarer. Jeg merket du hadde skrudd av kommentarfeltet, for skulle gratulere med dagen en dag! Så håper duhadde en fin dag! Kos deg med bloggen!

      1. Det er litt vanskelig ja, så nå svarer jeg på denne kommentaren også 😛 ha ha.. Men jeg syns det er rart at det gikk an å kommentere på dette innlegget når jeg har skrudd av muligheten til å kommentere? Men, det er mye jeg ikke skjønner med bloggplattformen lenger, så det får bare være 😛

        Tusen takk for gratulasjon 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg