HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Jobbhelg igjen, så jeg må bare gjøre det jeg må mens jeg kan. 

 

Noen ganger går dagene i et. Når man er ferdig på jobb, er det mer jobb som venter. Jeg er regionskontakt for Irsk ulvehundklubb Norge, og med det følger det noen små oppgaver. Noen ganger bli små oppgaver større enn man først trudde. En årsrapport skal være ferdig til i morgen. 

Jeg fikk forespørsel på onsdag om den kunne være klar til lørdag. Jessda! Rapport er ikke min sterke side, men jeg trur den blir helt ok. Jeg har skrevet det jeg veit, og venter bare på om det er noen flere som har noe på hjertet. Jeg glemte det litt bort, så det blei litt hektisk, både for meg og andre. 

Men det blir sikkert bra. Den er i alle fall klar til sending hvis ingen andre har noe på hjertet, så jeg får si meg fornøyd med meg selv sånn sett. Neste år er jeg litt mer forberedt, tenker jeg. Det er snart årsmøte, så jeg bør vel lese meg opp til det også, snart. Greit å henge med på notene.

Jeg må jo snart legge meg siden jeg skal jobbe i morgen. Jeg trenger ikke å være på jobb før i ti-tiden, men jeg kan ikke akkurat sitte oppe halve natten av den grunn. Det er mye jeg skal rekke før jeg skal på jobb også, så tidlig opp må jeg uansett om jeg begynner litt seinere enn vanlig. 

I morgen har jeg litt diverse jeg skal gjøre på jobb, men det blir vel noen selvangivelser, siden det ikke blei noe av det sist helg for min del. Da blei jeg sittende med så mye annet i stedet. Sånn er det når man har tusen ting å gjøre. Da må man bare begynne et sted. 

Nei, jeg får vel komme meg ut med noen hunder her, slik at de kan få kveldsmat så jeg ikke kommer meg i seng så alt for seint. Jeg trur jeg har vært i seng alt for seint i flere uker nå. Trøtt i trynet er ikke uvanlig her i gården liksom. Så da sier jeg god natt da. God natt!

 

Skal du jobbe i helgen?

 

________________________________

#hverdag #natten #trøtt #jobb #hektisk

________________________________

18 kommentarer
    1. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Så koselig 😀 Håper vi rekker en skogstur i helgen, eller to- men det er visst meldt ganske så mye regn, så vi får se hva vi gidder 😛

    2. Stakkars deg som må jobbe!! men penger blir det jo av det da..Sov godt, og prøv å lade batteriene! 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg måååå ikke jobbe, jeg vil mest bare for å få unna ting- syns det er greiere med noen timer på lørdag/søndag, enn å jobbe overtid hver dag ellers 🙂 Og så blir det ikke mye penger heller, da det tas ut som avspassering 🙂 Men fri med betalt er jo aldri feil 😉 he he

    4. Søtmonsen ): Jeg vurderte å jobbe i morgen, men når jeg først kom meg hjem, hadde gått tur med hundene og satte meg i sofaen så mistet jeg rett og slett lysten 😛

      Neste helg skal jeg i dåp i Sverige, så da blir det en hektisk uke siden jeg da må jobbe litt overtid nesten hver dag for å rekke unna med alt. Helgen etter der er det bursdag i Halden- da skal jeg ha fri fredag og mandag- noe som vil si at jeg må jobbe en del overtid uken før for å rekke unna med alt.. Må ha en fridag i morgen kjenner jeg 😉 he he

    5. Oi, spennende tid fremover da 😀 Mye som skjer ^^ Skal selv i bryllup til min bror om to uker 😀 Så har litt å glede meg til der 😀
      Du får kose deg med en velfortjent fridag i morgen 😀 Lag deg en brownies med bær og krem, litt godt å drikke og nyte dagen 😀 Tihi xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg