HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Jeg vil egentlig ikke legge meg! 

 

Plutselig var klokken så alt for mye! Jeg kommer til å være evig trøtt på jobb i morgen. Likevel  har jeg nesten ikke lyst til å legge meg enda heller, selv om jeg allerede har kommer meg under dynen. Mest vil jeg bare lese alle bursdagshilsene jeg har fått, om igjen og om igjen. 

Først oppdaget jeg at dronningen over alle dronninger, Frodith, som hadde bursdag i går, hadde tatt seg bryet til å lage et helt innlegg til meg på bloggen sin, selv om hu er på ferie. Det er jo bare så fantastisk snilt og omtenksomt at jeg nesten ikke har ord for det.


Trykk på bildet av flotteste Frodith for å komme tilbursdagsinnlegget hu skrev til meg. 

Og så skulle jeg bare scrolle meg helt til bunnen av feeden min, for å se at jeg ikke hadde gått glipp av noe fra alle dere andre jeg leser. Og mens jeg scrollet i full fart nedover mot bunnen oppdager jeg noe som ser ut som luen min. Og det var min lue, på mitt hode! 

Herligste Seljordslia hadde dedikert et helt innlegg til meg hu også. Herlighet. Jeg lo så jeg nesten grein mens jeg leste. Hu skriver så morsomt og herlig, og så var det jo så mye flott at jeg blei helt rørt der jeg satt å lo så jeg nesten grein av noen av tingene. 


Trykk på bildet for å komme til bursdagsinnlegget hu skrev til meg. (Sorry for at jeg har tullet med bildet ditt, men det blei for langt og smalt til designet mitt, så måtte klippe det i to).

Og ikke nok med det. Mens jeg sitter litt rundt og kikker, for å rekke innom de siste jeg enda har igjen, og svarer på litt kommentarer innimellom slagene, så får jeg et hint om enda et innlegg som er dedikert til meg. Til meg liksom. Jeg blir jo helt satt ut her jeg sitter.

Waoa har skrevet et så fantastisk fint innlegg til meg, at jeg faktisk nesten ikke hadde ord i det hele tatt. Jeg har fulgt bloggen dem sin en stund nå, og det er ingen tvil om at dette er en fantastisk gjeng, men jeg hadde ikke ventet et så flott innlegg dedikert til meg. Herlighet. 


Trykk på bildet for å lese bursdagsinnlegget de skrev til meg. 

Og så så mange hilsener jeg har fått i kommentarfeltet, og ikke minst på facebook. Det setter jeg uendelig pris på. Det er ikke så ille med oppmerksomhet når det likevel er en slik dag, selv om jeg ikke gjør så mye ut av bursdagene mine. Jeg feirer ikke bursdagene mine.

I år skal jeg feire, men ikke før om et par helger til. Jeg er ikke med i planleggingen av denne feiringen, jeg står kun for å be inn folk. Så det kan jo bli spennende. Uansett, tusen takk for all oppmerksomhet på dagen min. Nå må jeg legge meg om jeg så vil, eller ikke. Natta. 

 

Pleier du å feire bursdagen din?

 

_______________________________________________

#hverdag #natten #bursdag #oppmerksomhet #tusentakk

_______________________________________________

12 kommentarer

Siste innlegg