LITT FARGER.

Det er vanskelig når vi aldri er enig.

 

Fant disse herlige rosa på vei til jobb i dag. Humlen var allerede på jobb. Jeg elsker humler! Uansett, jeg elsker sommerfugler også og for mange hundre år siden begynte jeg å samle på et servise, selvsagt med sommerfugler på. Settet mitt er ikke komplett og selvsagt har det gått ut av sortimentet. Det er så sykt min flaks. Siden serviset nå har gått ut av produksjon koster det mer enn bare flesk å få tak i.

Ikke bare det, men mitt servise er helt ubrukt, jeg vil ikke kjøpe brukt for å få et komplett sett. Tenk om det er en ripe i det, det hadde vært krise. Jeg vurderer derfor om jeg skal bare skal begynne på nytt med et annet servise. Fikk en katalog fra ei kollega i går og fant noen jeg liker, med litt farger, men så klart syns ikke Kristoffer noe om det, i det hele tatt. Det kom vel i tre forskjellige farger, men han likte ingen av de.

De hadde et annet servise, som jeg egentlig ikke så på fordi det er firkantet-ish i formen. Jeg liker best helt vanlig runde altså. Kristoffer likte dette, så klart. Jeg så litt nøye på det og det er ikke sånn at det ikke er pent, for det er det absolutt, men det er helt hvitt. Ikke noe mønster, eller farger i det hele tatt. Jeg som liker så godt farger. Jeg får ikke bestemt meg for om jeg liker det, eller ikke. Jeg må tenke på det.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #servise #farger

8 kommentarer
    1. Vanskelig å vite hva en skal gjøre da! Skjønner at du ikke vil kjøpe brukt også…..! Enkelt med hvitt servise – for det er lett å endre på stæsjet inntil…. men enig med deg i at det er litt kjedelig! Håper du finner noe dere faller for begge to – good luck! Klem <3

      1. Skal ikke bare være lett og vil jo ta litt hensyn til han også liksom 😛 Ja, ned hvitt kan man bruke bort i mot alt av pynt, så sett er det kanskje lurt 🙂

    2. Ja, en sånn viktig avgjørelse må du tenke nøye over.
      Da jeg ble skilt, var det han som haiet til seg serviset som jeg møysommelig hadde samlet på. Enda han aldri engang hadde uttalt seg for om det var et han likte eller ei. Men tydeligvis likte han det. Det hadde også mange farger. Jeg liker også best farger.
      Det blir nok fint uansett hva dere velger ♥

      1. Åhh, så kjedelig! Han burde ha gitt det tilbake!

        Det jeg har nå kunne jeg sikkert ha solgt for 20 lapper, men det byr meg liksom i mot det også – da er det så endelig at jeg ikke skal fortsette med det :O Men jeg vil jo ikke kjøpe brukt, tilfelle det faktisk er brukt, så det frister så lite :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg