SÅNN GIKK DET MED DEN SAKEN!

Det gikk vel i grunn som forventet, sånn egentlig.

Cupid’en min døde brått og brutalt i slutten av januar. Treningen gikk til helvete i slutten av februar når beina mine hovnet opp, og jeg er under utredning for en propp i øret med tilhørende lyder som ikke vil gi seg. Livet lever, for å si det sånn. Akkurat nå savner jeg mer at livet leker. Skal ikke klage for mye, jeg lover, men at nakenfisen min bare døde, det har jeg faktsik grått mye over!

Laptoppen min tok egentlig kvelden for lenge siden, den lever bare når den vil, og man veit aldri hvor lenge av gangen. Jeg kjøpte meg derfor en svindyr ny mobil for litt siden, for jeg tenkte jeg da skulle greie meg med kun mobil og pad’en som reserve. Men hvem prøver jeg å lure, egentlig? Selv om jeg får gjort mye på mobilen er jeg faktisk avhengig av pc av noe slag også.

Så her sitter jeg med min nye brukte iMac som jeg kjøpt meg i går. Faktisk kjøpte jeg meg to. Jessda, klin til liksom! Den ene skal ned på studioet mitt etter hvert, så det er ikke så ille som det høres ut til, trur jeg? Det er i alle fall uvant å sitte her med et tastatur som er mindre enn den på laptoppen, og det å klikke på ei mus, det er faktisk ganske uvant. Men jeg venner meg vel til det snart.

Men nå når jeg har fått meg ny pc, til og med to, så må jeg vel begynne å bruke de også, så da bør jeg vel i grunn titte innom litt oftere. Jeg veit jeg sier det hver gang, men når ting ikke er sånn 100% tilrettelagt, med ting som virker og gjør det enkelt, så er det så fort gjort at man bare ikke gidder. Jeg skal ta meg sammen, sånn ordentlig. Jeg skal tørke støv av kameraet mitt også.

 

ELEVELE

 

#hverdag #livet

6 kommentarer
    1. Så fint å se bildet av den spesielle pusen, selv om den har reist til de evige jaktmarker. Jeg tror sikkert den har det finfint der med fine enger, lekekamerater, hopp og sprett. Så leit du ikke er i form. Håper det bedrer seg utover nå, så du kan kose deg i naturen og samle energi. Gratulerer med data. Ja, vi tenker at vi ikke trenger data når vi har så supre telefoner, men vi trenger visst begge deler. Ha en så fin helg som du kan. Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk <3 Satser på han jakter sommerfugler (som var det eneste han greide å fange) sammen med Petter og alle de andre vennene våre <3 Satser på legene finner ut av det etter hvert. Ja, er det ikke rart med alle duppeditter vi faktisk trenger? 😛

    2. ❤️❤️❤️
      åååå så den er borte 🐈🐱 det er rart med det hvordan man savner disse flotte dyrene når de ikke er her lenger 🩵
      Håper formen din stiger 😊
      God bedring til deg !!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg