SOSIALT.

 

Klar for litt stand up. 

 

I kveld er Kristoffer og jeg bedt med på stand up av broren hans og kjæresten. Det blir koselig. I tillegg har hu bursdag i dag, så det blir ekstra koselig å få feiret skikkelig sammen med de. Vi skal på Dag Sørås. Jeg var på Dag Sørår for mange år siden, når han enda var nok så fersk i gamet. Han har nok blitt mye bedre siden den gang, så jeg gleder meg veldig. Han har nok så spesiell humor, og det kan man jo like. Hundene og jeg skal snart i skogen. Det må til det også. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

___________________________________

#hverdag #sosialt #standup #lørdag 

___________________________________

8 kommentarer
    1. Kos dere og håper det blir en fin kveld for dere. Stand up er ikke min greie men det er en fin greie for de som liker det. Her blir det en rolig lørdag men det kommer lørdager fremover….Ha en fin dag.

    2. Stilig bilde 🙂 Liker han Dag Sørås selv om det er en litt spesiell humor han har.. Har bare sett /hørt ham på tv jeg da 🙂 Kos deg med opplevelsen i kveld <3

    3. Helge: Takk 🙂 Nei, stand up er nok ikke for alle, men kjekk underholdning for de som liker det 😉 Håper du får en fin lørdag, uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg