FRA HØST TIL SNØSTORM!

 

Det er liksom ikke greit, i det hele tatt! 

 

Det var sol og fint ute så vi gledet oss til tur i skogen, hundene og jeg. Litt overskyet var det, men solen tittet frem ofte. Det skulle bli en fin høsttur. Trudde vi! Vi kom ikke mer enn noen få hundremeter opp i skogen før det begynte å snø.


1. Jeg vil ha høst. Ikke vinter!


2. Fine farger. 


3. Fine Ellinor poserer. 


4. Ellinor tar seg en hvil. 


5. Petter har ikke ro i kroppen til å stå i ro. 


6. Sitter på kommando. Det varte ikke lenge. 

Snø! I oktober. Det er ikke greit, i det hele tatt! Jeg trudde først det var støv fra trærne, etter at Ellinor krasjet litt, men det var visst snø. Altså, jeg blir deprimert. Det blei heldigvis opphold en stund, så vi fikk litt høstfølelse. Litt bare. 


7. Fjellhunder på tur. 


8. Så kom snøen, igjen.


9. Soppen snør snart ned. 


10. Speider etter Ellinor. 

Men det tok ikke lange stunden før det begynte å snø igjen. Og det nok så mye! Et lite øyeblikk, mens vi var en bit utenfor stien og midt på en åpen plass føltes det mer ut som snøstorm. Det snødde ganske mye og det begynte å blåse. 


11. Snøen tar seg opp. 


12. Ellinor sitter å poserer så fint, helt til Petter kommer og forstyrrer. 


13. Lille raringen min. 


14. Han er en liten blidfis, det skal han ha. 


15. Ellinor begynner å bli sliten etter masse løping. 


16. Snø, vind og kaldt. På tide å komme seg hjem!

Heldigvis var vi ikke langt unna bilen. Vi gikk litt utenfor stien, men det er heldigvis vanskelig, selv for meg å gå seg vill her, for man hører veien uansett hvor man går. Vi var på tur i nøyaktig en time. Da var vi i grunn litt slitne alle tre. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

__________________________________________________________________________________

#foto #høst #snø #tur #jævalvinter #hund #irskulvehund #skogstur #livetmedhund

__________________________________________________________________________________

16 kommentarer
    1. Åååå så flotte snøbilder du fikk! Skikkelig fint det med soppen og det med Petter i snøen…Men herlige alle sammen…Ja den kom her også..og Zevs måtte ut på verandaen for å sjekke…men pilte inn igjen…hihih…Dette var nok bare en test…bare for å vise oss at…snøen kommer snart! Men håper den venter litt til med å legge seg…Men du fikk flotte bilder da!

    2. Toini: Tusen takk 😀 Ja, jeg håper også dette bare var en liten glipp fra himmelen sin side og at det drøyer i alle fall 1.5 måneder til før det blir snø 😛

    3. Margrethe: Tusen takk <3 I dag skinner solen, så jeg tenker jeg må lade kameraet og ta meg en ny tur i skogen i dag- forhåpentligvis uten snø 😉 he he

    4. Nydelige bilder – både av høst og vinter og gromhundene! <3
      Og bilde nr 7 ligner på skogen i Harry Potter-filmen, der mege-edderkoppen er 😀
      Det er koselig litt koselig når snøen daler synes jeg. Men her dalte det ikke i går.
      Har det blitt noe action på Ellinor og Petter så det kanskje kommer mini-ulviser?

    5. Aina: Tusen takk 🙂

      Æsj, jeg hater den delen av Harry Potter filen 😛 ha ha..

      Nja, syns det er koseligere når det er litt sol og høstfarger jeg 🙂

      Nei, det kommer aldri til å skje noe action mellom Petter og Ellinor slik at det kommer noen mini-ulviser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg