HVERDAG- FRITIDSPROBLEMER.

 

Slik går nå dagene, for flere av oss. 

 

Jeg har gått sykemeldt evig lenge og har i mange perioder vært så sylt rastløs at beina nærmest spinner rundt av seg selv. Nok så frustrerende når resten av kroppen er helt død. Det har vært utfordrende å få dagene til å gå, i alle fall i de periodene hvor jeg ikke sov døgnet rundt. Det er litt stress altså.

Nå er ene tanten min, hu med det beinet jeg fortalte om for noen dager siden, sykemeldt på andre uken. Hu er slik som meg som helst vil jobbe mer enn vi får lov til. Hu holder med andre ord på å fly på veggen. Men hu fant en løsning på det hu. Et filter på snapchat. Slik går nå dagene, for flere av oss. 


Kuleste filteret på snapchat ever!


Man kan jo ikke ikke le av dette!

Det går altså i filteret med bildene over her. Det beste er at filteret har stemmeforvrenger. Jeg tuller ikke om jeg sier at vi sender i alle fall 30-50 slike snapper om dagen frem og tilbake. Og vi er jo mange som sender til hverandre, så det blir en del snapper i løpet av en dag ja. Vi ler så vi griner til tider. 

Jeg veit ikke hvem av oss som har mest fritidsproblemer, men jeg holder en knapp på tanten min. Jeg er nemlig på jobb ganske mye nå, og verken åpner eller sender disse snappene i arbeidstiden. Kollegene mine hadde sikkert blitt sprø skulle de høre på dette hele dagen. Fritidsproblemer eller ei, det er gøy!

 

Hvilket snpachatfilter liker du best?

 

_________________________________________________

#hverdag #snapchat #snapchatfilter #fritidsproblemer #gøy

_________________________________________________

16 kommentarer
    1. Ser artig ut ja..hehe.. :)) Jeg har ikke snapchat og heller ikke noe filter..så må fylle tida med annet småpusleri :)) Blir ikke mer moro en man lager selv <3

    2. Herlige disse her!! Jeg har ikke snapchat, men søsters har, og nå har jeg vært sammen med henne noen dager så… 😀 Vel, hvis du mangler noe å gjøre i kveld, så kan du gå inn på rommet ditt og kle deg ut, ta et bilde og sende meg 😀 Til karnevalet 🙂 Hi-hi, det var vel en ganske direkte påminnelse, var det ikke? 😀 he-he..

    3. Æh, jeg føler med dere! Har vært sykemeldt nesten hele 2017 selv nå, etter at jeg startet året med en bilulykke… Det er så frustrerende og kjedelig når hodet vil, men kroppen ikke får til. Men opp med hodet, det er mye å glede seg over. Og alt er midlertidig, er det ikke? 🙂
      Ønsker deg fine dager, uansett!

    4. frodith: He he- det var en påminnelse, men jeg har ikke glemt det altså, jeg jobber fremdeles med saken :O Har jo ikke så mye ting her hjemme å bruke 😛

    5. DAGSVERMER.NO: Oi, det hørtes ille ut- håper du kommer deg fort <3

      Jo, etter 6 måneder er jeg snart tilbake 100%. Legen trur om ca. 1.5 måneder, så jeg passer på å ikke gå på enda en smell før det 🙂

    6. Jeg skulle ikke på fb, men dit kom jeg, jeg ramla inn på blogg helt sånn tilfeldig, og på Instagram snubla jeg inn fra dørstokken. Men jeg har skjønt at Snap chat har sine morsomheter… men enn så lenge så holder jeg meg unna.. 😛 Men ser jo av og til bilder som legges ut som for eksempel du har gjort 😀

    7. Herlig! hihih..jeg er ikke på snap..har den..men tar jo så mye tid å sette seg inn i..kos dere, det er sunt å le!! ha en god kveld!

    8. dedicat: Som regel havner man de fleste stedene uten at man egentlig veit hvordan 😛 Jeg hater i utgangspunktet snap- syns det er fryktelig masete og det er nok så lite interessant det folk deler (inkl. med selv), men akkurat med dette filteret har vi det veldig gøy 😉

    9. Aha! Så hater kanskje ikke Snapchat fult så mye sånn likevel? ^^ Eller, snakker vi et elsk-hat forhold nå? Litt sånn “du skal helst knulle meg når jeg er skikkelig sinna?”, ehm… Forresten, glem det siste der, bare jeg som tenkte litt for høyt igjen et sekund pluss 2 eller 3.. xD
      Du, jeg har forresten en løsning på den fritid-utfordringen din. Eller, et par forslag til hva du kan finne på for å lettere holde kjedsomhet og rastløshet bittelitt i Magnus Carlsen-modus:
      1.
      2.
      3.
      4.
      5. Har hørt at det er en blogg som heter fullstendigblogg.blogg.no som visstnok skal være ganske interessant, og at den bloggen er ganske så åpen for kommentarer og slik ^^
      Så, der har du ihvertfall et par ganske interessante forslag om jeg får lov til å si det selv. Særlig punkt nummer fem må jeg si meg ganske fornøyd med, der følte jeg at jeg var bra kreativ og snill 🙂 Ah, hva skulle du gjort uten meg? ^^

    10. Aylar Von Kuklinski: Vel, folk har skjønt at det går an å dele mer på Mystory, så kan folk velge selv om de vil se, eller ikke. Er fryktelig irriterende når telefonen piper i et sett og så har du brått 10 snap fra samme persom fordi vedkommende BAKER og må vise hver eneste jævla skritt i bakeprosessen sin. Da klikker jeg. Var så jævlig lei for et par år siden så jeg spammet sånn ca alle sammen på listen med 15-20 bilder av Nakenfisen i løpet av en dag, og så avinnstallerte jeg hele appen etterpå. Tok vel et halv år før jeg logget meg inn igjen 😛

      Ha ha- likte spesielt godt punkt nr. 5 😉 Jeg er som regel inne og leser hver dag, men ofte er innleggene din lagt opp til et nok så omfattende svar og hvis jeg ikke har tid der og da- fordi pausen på jobb er ferdig, f. eks- så glemmer jeg det liksom og da kan det ta noen dager igjen :/ Sorry <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg