HVERDAG- BLOGGBOKEN.

 

Når man brått får en idé man ikke vil glemme. 

 

Innimellom kommer jeg på ideer til blogginnlegg jeg kan skrive. Det er ikke alltid det passer seg å skrive det med en gang. Helst vil jeg ha med bilder i innlegget, men det er ikke alltid man har bilder der og da som passer til. Det er litt kjedelig når det alltid blir gjenbruk av bilder, noe det alt for ofte blir.


Bloggboken. Full av søl fra meg og hundene. Jessda. 

Derfor har jeg en bloggbok hvor jeg skriver ned ideer etter hvert som jeg får de, slik at jeg ikke skal glemme de. Jeg er ekspert på å glemme ting, nemlig. Den er kjekk å ha på dager hvor hjernen sover helt også. Jeg har allerede krysset av en del av ideene, og har flere som venter på å bli skrevet. 

 

Har du en bloggbok? 

 

______________________

#hverdag #bloggbok #ideer

______________________

26 kommentarer
    1. Jeg har ikke en bloggbok, men burde ha, men oftest husker jeg det til jeg kommer hjem hva ideen var. Da skriver jeg EN setning i et innlegg, for å minne meg på hva ideen er. Så skriver jeg den senere. Nå er jeg litt travel om dagen, rekker lite nye innlegg, og må ty til litt repriser.. fysj 😀 He-he

    2. Nei, har ikke det..men jeg er enten hjemme, eller ute på tur..så ute får jeg ikke skrevet ned, og hjemme så har jeg jo pc i nærheten..men jeg så noen som lagde seg notat på telefonen! Det burde jeg lære meg..for jeg sliter med overskrifter..og plutselig så daler det ned..men borte vekk når jeg skal skrive..hihihi.. Så lurt med bloggbok!

    3. Veldig snedig da! ^^ Jeg har som regel PC’en på hele tiden når jeg er hjemme ;P Så om jeg får en ide, skriver jeg det bare inn i et innlegg og lagrer det, til jeg kan skrive det ferdig ^^

    4. Ja, det har jeg, men det gjelder å bruke idèene innen kort tid, ellers forsvinner inspirasjonen og det blir bare platte innlegg.
      Lurt å holde alt samlet, da!

    5. frodith: Det er lurt da- da husker man litt bedre hvis man ikke skriver med en gang 🙂 Jeg husker jo ikke ting fem minutter seinere en gang, så 😛 ha ha..

      Noen ganger er det helt lov 😉

    6. Anonym: Det er veldig lurt. Og så pleier jeg å skrive opp slike “enkle” innlegg også, til dager hvor jeg har null ideer. Innlegg som 3 ting du ikke visste om meg, og så har jeg skrevet ned flere ting som jeg har kommet på underveis 🙂 Da kan jeg liksom bare skrive det med en gang 🙂

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg orker liksom ikke å trykke på mobilen mer enn nødvendig og skal jo finne frem til det siden også. Jeg er ikke så teknisk at jeg orker det 😛 Liker best penn og papir jeg 😀 he he

    8. Søtmonsen ): Det er lurt det også. Har prøvd det selv, men noen ganger tar det ukesvis før jeg skriver innlegget, og da forsvinner liksom “utkastet” i mengden mellom alle blogginnlegg, så jeg fant ut at den bok var best for min del 🙂 Jeg liker jo best penn og papir, så bruker det der jeg kan 🙂 he he

    9. Anne: Ja, noen innlegg må man skrive nok så fort, ellers må man rett og slett vente til inspirasjonen kommer tilbake 🙂 Har flere ideer som har venter i flere uker.. De må nok vente litt til 😛 he he

    10. Robert’s Photography and Digit: Det er veldig lurt. Jeg hater telefonen min og gidder ikke trykke på den mer enn nødvendig og finner sjeldent tilbake til ting. Ha ha.. Jeg liker penn og papir best. He he

    11. Å så smart! Nei, blogginga mi blir stort sett styrt av bildene jeg har tilgjengelig…. men likte det med bok – det skal jeg skaffe meg! Har jo stadig gode ideer – som jeg glemmer…….<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg