SÅNN GÅR DET.

 

Alt skjer samtidig. 

 

På fredag var det bare til å stresse seg hjem etter jobb for å rekke julebordet klokken syv. Noen av oss skulle møtes litt tidligere for en drink, eller to. Jeg var ikke hjemme før halv fire på morgenen. Opps. Men jeg var i fin form på lørdagen, bortsett fra at jeg fortsatt var full når jeg våknet klokken ni. Et par timer ekstra på øyet gjorde susen. heldigvis, for jeg skulle på julebord klokken seks på lørdagen også. Da holdt jeg ut til klokken tolv. Sånn gikk helgen liksom. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

_________________________

#hverdag #helg #julebord 

_________________________

14 kommentarer
    1. Det er mange som har det som deg om dagen. Den ene drinken er en fin åpning av neste julebord. Men til slutt er senga et bra sted. Håper du husker noe av julebordet igjen – der kan det mye rart som ikke bør snakkes for mye om. Ha en fin kveld.

    2. frodith: Nå skal det sies at jeg drakk nok så lite på lørdagen, så da blei jeg ikke full- jeg var bare fryktelig sliten fra dagen før 😛 ha ha

    3. Helge: Jeg husker absolutt alt av julebordet og det gjør nok alle andre som var der også 🙂 Det opprinnelige julebordet blei avlyst pga for få påmeldte, så vi lagde vårt eget julebord med vår avdeling sammen med 4 stk fra en annen avdeling, så det var forholdsvis rolig for seg 🙂 Ingen som trenger å skamme seg for noe 😛 he he..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg