NU ÄR DET NATTEN.

 

Jeg skal finne sengen! 

 

Det er helt innafor å finne sengen snart kjenner jeg. Kristoffer er fortsatt ikke hjemme fra trening, men da kan jeg i alle fall sovne til tv’en med god samvittighet. Trøtt er jeg også. Jeg har vasket to klesvask, jeg må bare huske å henge opp den siste før jeg legger meg, støvsugd, vasket gulv, børstet hunder og vasket badet. Jeg burde ha brettet klær, men et sted får grensen gå for hvor “flink” jeg skal være. Det får pent bare vente til en annen dag, for nå er jeg faktisk trøtt i trynet.

 

♠ ELEVELE ♠

 

___________________________________

#hverdag #natten #trøtt #husarbeid

___________________________________

10 kommentarer
    1. Flinke du 🙂 da kan du jaggu finne senga med god samvittighet 🙂 Her i huset deler vi på alt av husarbeid, men gulvene er bare mine 🙂 Håper det er litt sånn under ditt tak også 🙂

    2. Skulle ønske at jeg var litt flinkere til å komme meg i seng om kveldene…. Det blir alt for sent hver eneste kveld, og så er jeg suuuupertrøtt dagen etter. Kanskje jeg skal begynne allerede i morgen ;o))

    3. dedicat: Det var kjekt å finne senga altså- var trøtt som fy 😛 Her hjemme også deler vi på arbeidet, men noen dager må man liksom ta i et ekstra tak og da er han ande så heldig at han er på trening 😛 ha ha

    4. Toini: Det blir litt mye noen ganger, men for det meste er Kristoffer hjemme og hjelper til. Jeg trur likevel han er glad at han noen ganger er på trening 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg