HVERDAG- MINNER SOM DUKKER OPP.

 

Facebook er litt grei innimellom altså. 

 

Jeg liker i grunn godt når facebook deler minner vi har lagt ut for både 1, 2, 3 og 4 år siden. Her om dagen var det bildet jeg har i headeren som dukket opp og selvsagt måtte jeg dele det på nytt på facebook. Jeg syns det bildet er så hysterisk at jeg ler litt hver gang. Man blir liksom aldri lei visse bilder. 


Den katten er jo helt fantastisk hysterisk! Og sånn at du slipper å scrolle deg opp til headeren for å huske hvilket bilde jeg snakker om.

Det mest gøye med minnene på facebook som dukker opp er de minnene man liksom har glemt. Jeg deler absolutt ikke alle minner, men noen ting er verdt å dele på nytt. Jeg var ikke så fornøyd når facebook fortalte meg at det var et år siden jeg spiste Spangereid-moreller mens jeg er på diett. Bahh! 

 

Liker du når facebook deler minnene dine? 

 

________________________________

#hverdag #minner #facebook #hysterisk

________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg