HAR DU SETT NOE SÅ VAKKERT?

 

Tantehjertet bruser over! 

 

I går var jeg i dåp nesten hele dagen. Det var mine to yngste tantebarn som blei døpt. Samy Rob Collin på 2 år og Ivey Inga Viola på 5 måneder. Bror og søster. De er altså så søte at jeg har ikke ord for det. 8 av mine 11 tantebarn var i dåpen, så tantehjertet bruset over. Jeg fikk kjørt meg skikkelig i går, med leking og løping. Heldigvis for pent vær så vi kunne være ute.

Mika Alicia Chresteen og Jackline Nelly Nicolina. Har dere sett noe så vakkert?

Jeg var så opptatt med å leke, og spise kake, at jeg glemte å ta bilder. Bortsett fra et par bilder av Mika og Jackie når lillesøsteren min kom og skulle ha et par bilder. Da måtte jeg passe på. Mika blei litt lei av å bli tatt bilder av så da var det bare til å fortsette leken. Jeg var så sliten når jeg kom hjem i går at jeg så vidt orket noen ting, bortsett fra å lufte hundene.

Tanten min var giret på tur når vi kom hjem, så da gikk vi en tur. Etter det satt jeg plantet i en stol ute på gressplenen og varmet meg på bålpanne sammen med Kristoffer og tanten min. Sliten som fy, men det var koselig. I dag er det fint vær, så vi har planer om en tur i dag også, tanten min og jeg. Og hundene så klart. Det er meningsløst å gå tur uten hund.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #dåp #tantebarn #lek #moro

6 kommentarer
    1. Se der ja,, skikkelig tantetrimme dag 😀 Lenge siden jeg har vært i dåp. Når man har kommet på denne sida av livet så går det mest i begravelser 😛 Men skal i konfirmasjon sørpå først i mai.Den skulle vært litt senere så hadde vi kahskje fått med oss bloggtreffet i `Fredrikstad. 🙂 Nyt søndagen 🙂

      1. Forrige dåp var for 2 år siden- da var det to av tantebarna mine som døpte seg samtidig også. He he. Vi er ikke så flinke til å samles til vanlig, så veldig kjekt med dåp så jeg får lekt litt med tantebarna mine som jeg ser alt for sjeldent 😀

        Synd du ikke kan komme på bloggtreffet altså!

    2. Uvanlige navn men navnet skjemmer ingen. Du har mange søsken og mange tantebarn. Lenge mellom både dåp den slags for meg men mulig det blir det om noen år. Fine bilder og sikkert en topp dag for dere. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg