GULT ER KULT.

 

Nå er det vår!

 

Den fine gule og vårens sikreste tegn.

I dag har det til og med vært vårtemperatur. Det merket man også inne på treningssenteret, for der var det så varmt at man nesten ikke hadde trengt til å trene for å bli svett. Men trente det gjorde jeg og svett det blei jeg så absolutt.

Litt inn i krattet.

Etter treningen var det å gå tur med hundene. Det var så fint vær at vi måtte få med oss varmen mens solen enda var fremme. Man merker virkelig at det er vår nå og at solen varmer godt. Jakke må jeg ha, og lue. Må alltid ha lue.

Den er jo gul den også.

Ellers har jeg bare sittet med regnskap i kveld. Det må til det også når man har registrert et firma og må sende næringsoppgave. Jeg er ikke helt i mål enda, men jeg nærmer meg. Mulig jeg blir ferdig i morgen, eller i helgen.

 

♠ ELEVELE ♠

 

 

#foto #gulterkult #vår #blomster

8 kommentarer
    1. Fine gule blomsterbilder ..og kreativt med spikeren..hehe.. Deilig å være litt ute i våren..:) Regnskap høres ikke så hyggelig ut..men må man så må man.. Klem <3

      1. Ha ha- spikeren bare stirret på meg, så måtte ta bilde av den også 😛 he he..

        Regnskap er gøy, men ikke alltid når man må fordi man må. Ha ha.. Men nå er jeg ferdig og regnskapet er levert 😀 Da er det bare å vente å se om man får skattesmell, eller ikke 😛 ha ha

    2. Ja er det ikke deilig med varmen som endelig har kommet, og knopper og blomster titter fram 💚💛 Selv må jeg nok vente med å nyte sola til forkjølelsen er ferdig 🥺

      1. Veldig kjekt med litt varmere årstid etter den fæle vinteren 🙂 Åhh, håper forkjølelsen har gitt seg nå og at du har hatt en fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg