NATUR #19

 

Natur. 

En liten fisketur på kveldingen er koselig. Kristoffer fisket, mens Petter og jeg koste oss med å kunne bryte båndtvangen på et trygt sted. Mandagen, som dette bildet er tatt, var faktisk første gang siden båndtvangen begynte 1. april at jeg brøyt båndtvangen. Stakkars Petter i grunn, men har man ingen gode plasser å bryte den så må man bare la være. Vi koste oss i alle fall. 

 

Liker du å fiske? 

 

_____________________

#foto #natur #fisketur #tur

_____________________

10 kommentarer
    1. Ser koselig ut! Er det båndtvang igjen ja….Du har jo kontroll på trollet ditt du..så det går vel bra…hihih..Ha en god kveld!

    2. Å fiske er ikke minn greie, så mye tid til venting har jeg ikke. Men fiske er god mat så jeg skjønner de som liker fisking.

    3. frodith: Det er ikke for alle 🙂 Jeg pleier ikke å fiske så mye nå lenger- står mest å ser på, eller som her, lekte med Petter 🙂 Men fisket veldig mye når jeg var liten 🙂

    4. Toini: He he, båndtvangen begynte 1. april 😉 Men jeg har god kontroll, så lenge det ikke kommer andre hunder 😛 ha ha.. Men det er jo ikke for de båndtvangen er, så det er ikke verdens undergang skulle det dukke opp noen litt uventet og Petter plutselig blir døv 😛

    5. Margrethe: Veldig koselig 🙂 Jeg står ikke lenge i ro å fisker jeg heller- som regel fisker jeg ikke i det hele tatt 🙂 Ingen fisk denne gangen 🙂

    6. Helge: Jeg syns fisking er avslappende, hvis man er på en rolig plass og bare kan nye stillheten 🙂 Men jeg fisker ikke så ofte lenger- står mest å ser på, eller å leker med Petter 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg