STILLE MORGEN.

 

Stillheten. 

 

Å være ute før verden våkner er så deilig. De eneste lydene man hører er fugler som kvitrer og skoen sine som treffer bakken for hvert skritt man tar. Stillheten fra alt støy og bråk vi mennesker lager er virkelig noe å nyte, for den er det ikke ofte man får med seg. Jeg setter veldig pris på morgenturene sammen med Petter. Hadde det ikke vært for han hadde jeg ikke fått det med meg. 

 

Liker du å være ute før verden våkner med alt støy og bråk? 

 

________________________________________

#hverdag #stillhet #nyte #fuglekvitter #morgen #ro

________________________________________

14 kommentarer
    1. Veldig fint og stemningsfullt bilde <3
      Sånn sett er det bra med hund ja, for man kommer seg ut, uansett 🙂
      Jeg liker å være ute i stillheten selv ja, men ytterst sjelden det skjer. Jeg er ikke oppe tidlig nok. Eller jo, av og til er jeg det, men jeg bruker så enormt lang tid på å få kroppen i bevegelse...bruker lang tid på å våkne rett og slett.
      Heldig du som får oppleve og nyte sånn stillhet før verden våkner 🙂

    2. Jeg har alltid elsket morgenstunden. Når jeg jobbet var jeg som regel oppe i fire,, femtida – hele uka. Men nå har jo døgnet blitt helt omsnudd… 😛

    3. Ja jeg liker det veldig godt..men rekker det sjeldent..bare når vi er på bobil tur..da er jeg ute før mange har rukket å stå opp..men her hjemme blir første tur for hundene, en liten luftetur i hagen…så blir det tur ved 10-11 tiden…Men den tidlig morgenstunde er herlig…Ha en god kveld!

    4. Å ja, jeg elsker slike rolige stunder! Men ikke ofte jeg er ute på morran lenger…. kanskje det kan gjøres noe med når jeg slutter å jobbe så mye….. klemmer <3

    5. Eva: Takk 😀

      Det er ikke bare lett når kroppen ikke vil- har vært der selv, men er så glad for at jeg endelig begynner å få en stabil hverdag igjen med en kropp som ikke streiker for minste lille ting 🙂

    6. dedicat: Man får jo mye ut av dagen ved å stå opp tidlig, men står man opp for tidlig blir man jo fort trøtt da 😛 Jeg sto opp halv åtte i går og sleit allerede i seks tiden på kvelden med å holde meg våken 😛 ha ha

    7. Toini: Du bor vel kanskje på en litt rolig plass likevel, slik at det ikke er så mye støy når dere er ute? 🙂 Her er dte jo masse trafikk allerede ved 7 tiden liksom :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg