HVERDAG- OPPDATERING UKE 49 OG 50.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene. 

 

Uke 49

 

Mandag: Noen ganger bare sover man uten at man veit at man har sovnet. Jessda.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Leon er en merkelig skrue.


Trykk på bildet for å lese mer om Leon. 

 

Onsdag: All det stesset med julebordantrekk er litt mindre, men det er fortsatt litt stress rundt det. Krysser fingrene for at det ordner seg. 


Trykk på bildet for å lese om det. 

Midt oppe i alt stresset har jeg til og med greid å gjøre ting jeg ikke kan. Baking er ikke min sterke side.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er det natten, igjen, men det er jaggu ikke lett å sove når man snart ikke har flere soveplasser å sove på. Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Torsdag: Jeg har tatt langhelg. 

 

Fredag: Fortsatt langhelg. 

 

Lørdag: Langhelg it is.

 

Søndag: Snart slutt på langhelgen.

 

Uke 50

 

Mandag: Litt livstegn etter en lang langhelg må man ha. Trykk her for å komme til innlegget. 

Tirsdag: Si hei til Musika. Ei søt tispe vi låner litt.


Trykk på bildet for å lese om Musika. 

Ellers var vi en liten tur i skogen for å få ut litt energi. Det er veldig kjekt med 2 hunder i hus igjen, som faktisk har glede av hverandre.


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Onsdag: Dagen i dag har gått i ett! Da er det deilig å avslutte dagen med litt varm sjokolade. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Null blogging. Jeg har fått besøk, så jeg bruker heller tiden min på det. 

 

Fredag: Fortsatt besøk. 

 

Lørdag: Underholder besøket mitt best mulig. 

 

Søndag: Håndballkamp it is! Trykk her for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg blitt utfordret av Magiskliv.blogg.no og Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no i The Blogger Tag, og det måtte jeg selvsagt være med på. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget.

 

Det var mine to siste uker. Har hatt litt bloggfri, noe jeg syns er deilig nå når jeg ikke er i så veldig god form alltid og når jeg har vært litt på tur og har hatt besøk. Jeg bruker energi der jeg føler det er riktig. Noen ganger må man prioritere og da ender det bloggen blir nedprioritert. Beklager det.

 

Hvordan har dine siste uker vært?

 

___________

#oppdatering

___________

10 kommentarer
    1. to fine uker..selv om noen dager har vært litt slitsomme..HA flere nye god uker!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, veldig greie uker i grunn 🙂 Håper det varer- selv om ryggen er på vei til å streike igjen etter litt jobbing i dag. De teite medisinene jeg tar (noen av dem), som er de enste som hjelper mot ryggen (eller musklene da), virker liksom kun i et par timer om ganger. Men, jeg tar det helt med ro, så satser på at det ikke blir like ille denne gangen 🙂

    3. Jeg smiler og skjønner at det ikke bare er meg som har satt bloggen litt på vent.. Men du imponerer jo når du først smeller til.. Det skal du jaggu meg ha 😀 Takk for et mangfold av inntrykk… Jeg må vel snart skjerpe meg med noe matnyttig for servering her inne ;D

    4. Begynner å roe seg litt nå, heldigvis 🙂 Skjønner godt å du nedprioriterer bloggen, når formen er dårlig, og besøket er der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg