HVERDAG- HEIA NORGE!

 

Jeg lever altså, jeg fikk bare besøk i helgen, så jeg var heller litt sosial der, enn her. 

 

I kveld er det håndballfinale mellom Norge og Nederland. Heia Norge! Jeg har ladet opp med bronsefinale mellom Danmark og Frankrike. Jeg heiet så klart på Danmark, selv om de hadde en pinlig elendig start på kampen. Men de kom seg veldig i 2. omgang, men det holdt dessverre ikke mål i dag. 

Men gratulerer likevel. Nå er jeg klar for en spennende kamp mellom Norge og Nederland etterhvert. Den kan gjerne være ekstremt spennende, så lenge det er Norge som vinner tilslutt! Helst vil jeg jo at de skal knuse Nederland med 10 mål, men det er jo litt kjedelig i lengden å se på det også altså.


Jeg ser i utgangspunktet ikke på håndball, da jeg syns det er megakjedelig, men akkurat i desember må jeg heie altså. I år har jeg til og med sett på kamper Norge ikke har spilt. Jeg har heiet på Sverige, til tross for at de suger, og jeg har heiet på Danmark. En finale er alltid gøy om vi kan knuse en av de to. 

Jeg  tar det liksom som en selvfølge at Norge kommer til finalen. Det hender de suger også, men ikke i år nei. Ikke én eneste kamp  har vi tapt i denne turneringen. Det er gøy da. Med andre ord er det ekstra surt hvis de taper den siste finalekampen. Nå må jeg gjøre meg klar til kamp her. Hejdå.

 

Følger du med på håndballen?

 

_____________________________

#hverdag #håndball #norge #finale

_____________________________

12 kommentarer
    1. JA…jeg sitter å venter jeg også…Alltid spennende med jentene våre..men ishj…redd for tap siden de alltid taper en kamp i en serie..og ingen tap enda…men krysser fingre og labber for at det blir seier! kos deg med kamp!! se innlegget mitt fra i går..jeg har utfordret deg i The Blogger Tag! bare vist du har lyst altså..:-)

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Vi vant, vi vant 😀

      Så hyggelig 🙂 Blei utfordret av magiskliv også, så jobber med saken 🙂 Skal få deg inn i innlegget også 🙂

    3. Hei!
      Jeg har fulgt med på håndballen hvert år til disse tider 🙂 Tradisjon liksom det 🙂
      Men i dag fikk jeg ikke med meg finalen………………… prioriterte en julekonsert isteden 🙂
      Men Norge hanket inn seieren med ETT måls ledelse så det var bra 😀

    4. Nei det gjør jeg ikke… ikke fotball heller Hehe
      Godt andre gleder seg og koser seg med det 👍🏻
      Skjønner godt du heller var sosial med besøket enn bloggen

    5. Etdiktomdagen: Ja, det blir liksom en liten tradisjon det der med håndballen 🙂 Jeg håper jo hver gang at det enten er Norge-Danmark, Norge-Sverige eller Norge-Russland, og at vi alltid skal knuse dem i finalen, men det skjer jo sjeldent. Men var helt innafor å vinne over nederland i dag med ett mål 😀

    6. Silje: Fotball er dritkjedelig, men jeg har vært på et par kamper og det er litt mer gøy- spenningen blir liksom noe helt annet 🙂

      Ja, kjekt å være sosial når man har besøk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg