HVERDAG- SLIK LIGGER DET AN.

 

På tide med litt livstegn nå altså. 

 

Det er jo en liten evighet siden jeg gav livstegn i fra meg nå, og det har sine enkle grunner som at jeg et par av de første dagene ikke hadde så mye å blogge om. Og når jeg først fikk noe å blogge om, så hadde jeg ikke tid til å blogge. Vi hadde spillekveld med et vennepar og vi var i bursdag og jeg har vært hjemme i Lindesnes en liten runde. Nå er jeg sliten!


Snapchat er godt brukt når man sitter uten nett. Navnet er Elevele for de som vil følge med.

I tillegg kom jeg hjem til null internett, og jeg gidder helt seriøst ikke å blogge fra mobilen. Jeg fikk ikke nett før seint i går kveld og da orker jeg rett og slett ikke å blogge da heller. Jeg var derfor litt mer aktiv på snapchat og delte noen videoer av de nye luene mine. Herlighet, jeg digger luer! En av dagene skal jeg vise de på nytt i tillegg til noen andre godsaker jeg fant i postkassen min. 

 

Har du hatt en fin uke så langt? 

 

____________________

#hverdag #livstegn #luer

____________________

10 kommentarer
    1. Og nå er det snart tid for enda noen flere luer å legge på snap 😀 He-he.. Herlig den snapen der synes jeg 🙂 Koselig å se deg igjen 🙂

    2. Nei blogge fra mobil orker ikke jeg heller :)) Hyggelig å se deg ..og så godt du kledde den lua..hehe..:)) Variert uke litt koselige ting..og litt sliten…ganske vanlig altså 🙂 Klem <3

    3. Det er jo bra du koser deg med venner og andre ting..Da kan bloggen bare vente..Skulle bare mangle..og godt å høre fra deg da..:-) Herlig bilde! Ha en god kveld!

    4. annebe: Det blir jo bare rot med både tekst og bilder når man blogger fra mobilen- har prøvd et par ganger tidligere, men gav det fort opp 😛 Da får det heller bli noen bloggfrie dager 😛

      Bra den har vært koselig så langt da <3

    5. Toini: Ja, det er litt deilig å bare være sosial også, og ikke hele tiden måtte oppdatere bloggen 🙂 Da blir det heller et par snapper i stedet for 😉 Takk- jeg syns jo det filteret er såååå gøy 😛 ha ha..

    6. Etdiktomdagen: Ja, man kan aldri få nok av luer- selv om ikke alle er enige med meg i akkurat det 😛 ha ha..

      Ja, noen ganger prioriterer man det man føler er best- og nå var det uten tvil venner og bursdag og alt det andre 😛 he he..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg