HVERDAG- FJORÅRETS JULEGAVE.

 

Det er ikke bare jeg som er treig denne gangen.

 

I fjor fikk Kristoffer en opplevelse av meg i julegave. Jeg liker best slike gaver, spesielt når vedkommende som skal få gave har alt man trenger. En opplevelse av noe slag er sjeldent feil. I fjor falt valget på “Escape room”. Det var det jeg kom på der og da som passet best. Jeg var som vanlig ganske seint ute med å fikse gave, og jeg kjente han ikke så godt at jeg kom på noe annet. 

Escape room er altså en opplevelse der man blir lukket inne på et rom og så må man løse masse gåter for å komme seg ut der i fra. Litt av en opplevelse, kanskje. Vi har valgt å ikke se skrekkfilmen “Escape room” i forkant. Jeg pørver å overtale de, men ingen vil se den. Kremt. Fjorårest julegave skal i alle fall oppleves nå på lørdag. Jeg trur jeg gleder meg mest av alle!


Ilustrasjonsbilde fra det store internttet på et Escape room. 

Vi fant ut etter hvert at vi ville be med tanten min og onkelen min på dette, da vi var litt redde for at vi var for dumme til å løse oppgavene. Kremt. Tanten min er smart da! I tillegg fant vi ut at det var best å være minst 4 stk slik at vi ikke måtte bli plassert sammen med 2-4 ukjente mennesker- ekstra flaut hvis det viser seg at vi faktisk er for dumme til å løse oppgavene. Kremt, igjen. 

Tanten og onkelen min fikk derfor gavekort på dette de også. Ført nå har vi funnet en helg som passer. Ikke at vi hadde så mye valg. Gavekortet til Kristoffer er kun gyldig frem til 22. desember, og jeg nekter å sløse en hel julegave på å ikke bruke den! Det er liksom selve julegaven, så vi må utnytte oss av det. Jeg gleder meg i alle fall veldig, og håper de andre også gleder seg litt. 

 

Har du vært på Escape room? 

 

_____________________________

#hverdag #opplevelse #escaperoom

_____________________________

12 kommentarer
    1. Så stilig!! ja det var en flott gave..og kreativ…Jeg lurer på om jeg skal kjøpe et gavekort til Bjørn også..Vi pleier ikke å kjøpe noe til hverandre…men han overasker alltid med noe..som ny tlf..nytt kamera osv..så jeg burde jo finne på noe…Kos dere masse!!

    2. Toini: Jeg syns jo det veldig greit med slike gaver der man faktisk gjør noe sammen 😀 I år blir det ingen ny opplevelse da, siden vi nå snart greier å gjennomføre denne fra i fjor- ha ha 😛

      Han blir nok glad og høres jo ut som en snill en som overrasker deg med mye fint <3

    3. frodith: Hmm, veit kun om fangene på fortet som gikk på tv 😛 Men det går nok ut på samme prinsipp- bare at her han man en klokke time på seg å løse alle oppgaver og komme seg ut 😀

    4. Kul gave da 😀
      Vi var der på utdrikkningslaget til svigerinna mi 😛
      Vi klarte ikke å komme oss ut i tide noen av oss xD Ble delt inn i to grupper. Vi fikk et sånn faraorom, og de andre et bomberom xD

    5. Søtmonsen ): Åhh, jeg krysser fingrene for et bomberom jeg også 😉 ha ha.. Utrolig spennende da- jeg lever meg jo så sykt inn i ting, så jeg kommer til å skrike som en gal hvis vi får dårlig tid 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg