JEG SKAL BARE.

 

Man har alltid en unnskyldning for å utsette ting. 

 

Jeg er litt usikker på hvorfor det ikke kom noen ord i fra meg på tirsdag, men i går husker jeg at jeg var på hockey, så da hadde jeg i alle fall en unnskyldning til å ikke skrive noe. Jeg hadde ikke tid etter at jeg blei en time “forsinket” fra jobb og nesten måtte snu i døren for å rekke hockeyen. Jeg hadde faktisk helt glemt at det var hockey og hadde avtalt styremøte med hundeklubben midt i hockeykampen. Heldigvis tok vi det på telefonen. Jeg gikk kun glipp av to mål! 

I dag tar jeg meg tid, selv om jeg egentlig ikke har tid. Cupid har fått seg et bad. Han har fått litt sånn stressmage, og hadde griset litt på seg selv, så han trengte et lite bad, for å si det sånn. Han var ikke hundre prosent enig, men han er heldigvis vant til å bade, så det gikk smertefritt for seg. Pus slipper å bade, og det trur jeg hu er glad for. Nå venter jeg bare på at Kristoffer skal dra på trening slik at jeg kan støvsuge og vaske gulv. Det trengs det også nå, mildt sagt. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

__________________________

#hverdag #katt #tidengår

__________________________

12 kommentarer
    1. naturogfhoto: Ja, noen ganger kunne jeg ønske døgnet hadde flere timer. Andre ganger kunne jeg ønske den hadde mindre så jeg kunne legge meg tidligere 😛 ha ha

    2. Ja det er vel ikke lett å finne tid til alt…da er det bare å prioritere…og da er det bra bloggen kommer nederst..høres mye hyggeligere ut på kamp…Stakkars Cupid..måtte bade agitt…jaja..sånn er det..når han møkker seg til…stakkars..håper magen blir bedre…Ha en god kveld!

    3. Toini: Ja, bloggen kommer sist når det er andre ting som dukker opp 🙂 Jeg kom nettopp på at jeg var hos veterinæren på tirsdag, og at jeg var så sylt sliten etter det at jeg rett og slett ikke orket å blogge 😛 ha ha..

      Ja, tulle Cupid altså. Jeg regnet med at han skulle få litt “stressmage” etter lang kjøretur og nytt hjem med nye mennesker og dyr, og det kom 2 dager seinere enn jeg trudde, men det får være greit 🙂 Han er på bedringens vei allerede, heldigvis <3 Og heldigvis er han vane med å bade, så det er ikke like kaotisk og forferdelig som når Leon måtte bade. En enkel katt, sånn sett <3

    4. Styremøte via telefonen er sikkert en bra sak. Sesongen har startet og Haldens gullgutter er på banen i lik linje med håndballgutta fra samme by. Håper det blir mange mål og jubel i Halden. Fine bilder. Kjipt at noen dager blir veldig korte. Ha en fin kveld.

    5. Alt til sin tid. Har hatt noen sånne perioder, og takk for det 😀 Det må da være greit å bade den krabaten. Den renrasa blandingshunden vi hadde satt som et lys i dusjen, men svært utilpass. Når han var ferdig så slengte jeg et stort badehåndkle over han og nærmest “sprang” han ut i yttergangen…. røska av han håndkleeet og smekka att døra. Når han rista seg så koven stod, ville ikke jeg være i nærheta 😛

    6. Helge: Ja, det gjorde i alle fall så jeg fikk med meg kampen, bortsett fra det lille kvarteret møtet varte 😀 he he…

      Tusen takk : Jubelen var sto i hallen etter en solid seier 🙂

    7. dedicat: Nå er jo katter generelt ikke glad i vann, men siden disse må bades med jevne mellomrom, så tar de det heldigvis pent 🙂

      Ha ha- jeg prøver på det samme med hundene her i hus, men det går ikke, så vegger og gulv må vasket etterpå 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg