LIVSTEGN FRA SYKLINGEN.

 

Jeg er syk, syk, syk! 

 

Jeg er fremdels syk og det ser ikke ut til å bli bedre med det første. Faktisk har jeg bare blitt verre og verre for hver dag. I dag er jeg heldigvis ikke verre, sikkert fordi det ikke går an å bli verre, men jeg er ikke bedre heller. Jeg var hos legen i går, for ingenting, typ. Jeg hadde i utgangspunktet time for noe annet, så at jeg hadde blitt syk i mellomtiden hadde ingenting å si for legen. 

Jeg fikk derfor null hjelp i forhold til at jeg faktisk er syk. Ja ja, sånn kan det gå. Alle er syke og alle feiler litt forskjellig. At det er virus er det lite tvil om. Bare jeg snart blir litt friskere så skal jeg syte litt mindre. Prøve i alle fall. Akkurat nå orker jeg ingenting, som i absolutt ingenting. Prøv å ikke støvsuge på 7 dager når du har hund og katt liksom. Vel, vi snakkes når jeg er frisk igjen. 

 

Har du holdt deg frisk til nå? 

 

_________________

#hverdag #syk #virus

_________________

16 kommentarer

Siste innlegg