ENDELIG!

 

Endelig, endelig, endelig! 

 

Etter en uke med sykdom som har herjet både kropp og hode er jeg endelig snart frisk igjen! I går var dagen da jeg endelig følte at jeg faktisk var på bedringens vei. Jeg har jo gått i en uke og bare blitt sykere og sykere for hver dag. På fredag blei jeg vel i grunn ikke sykere, men jeg blei ikke bedre heller. Før i går altså. Deilig å endelig føle seg menneskelig igjen! 


I mangel på noe å legge ut. 

Jeg er fortsatt ikke helt frisk altså, men jeg er ikke syk som i syk lenger. Nå er det bare den lave energien som henger igjen, litt tett i nesen og litt sånn. Overlevbart, med andre ord. Kristoffer er ikke frisk enda, men så har han ikke vært syk like lenge som meg enda heller, så han kommer seg vel snart han også. Jeg er mest fornøyd med at jeg fikk støvsugd og vasket gulv i går. 

 

Har du hatt en fin helg så langt? 

 

_______________________

#hverdag #frisk #syk #bedre

_______________________

12 kommentarer
    1. Bra det går den rette veien.. :)) Rolig helg , men gutta var å spiste her i går..og det var koselig :)) Vakkert med bilder av vinter og snø :)) Klem <3

    2. Bra at du nesten er helt bra. Håper du blir fort helt bra igjen.
      Man bør være forsiktig så man ikke blir syk igjen.

    3. Margrethe: Endelig snart frisk liksom 😀 Åhh, så deilig. Jeg var en liten tur på golfbanen med Petter her for et par dager siden- det er det beste jeg kan kalle tur den siste uken 😛 ha ha

    4. Helge: Ja, endelig liksom 😀

      Ja, det er skikkelig kjipt- har kun skjedd men én gang tidligere, at jeg har blitt syk på nytt liksom. Den gangen var jeg syk i 7 uker! Men etter det tok det fire år før jeg var så mye som forkjølet igjen 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg