DET VANLIGE.

 

Dagene går nå som de går. 

 


Fra kveldsturen i går. 

Det er litt stille fra meg for tiden, sånn til og fra. Det er ingen spesielle grunner annet enn at jeg er sliten. Ikke skjer det så mye mer enn jobb, turer med hundene og soving heller, så det er liksom ikke så mye spennende å dele. Jeg orker ikke å oppdatere bare for å oppdatere. Dette veit dere fra før, så trenger ikke å gå så mye inn på det. Jeg blogger når jeg har lyst og har noe å dele. I perioder mye, andre perioder lite. Håper dere savner meg uansett. Blunkefjes. 


Fra morgenturen i dag. 

Vi hadde en deilig kveldstur i går. Den blei på 1 time og 15 minutter. Temperaturen var helt perfekt. Det blei fort mørkt da, men vi var så klart utstyrte med lys og refleks hele gjengen. Petter og Ellinor blei slitne av kveldsturen i går, så morgenturen i dag blei så kort at den nesten ikke kan kalles en tur en gang. Vi snudde ute i gaten liksom. Men du verdens å flott himmelen var, de tre minuttene det varte. Det flotte lyset forsvant fort, men vi rakk å nyte den først.  

 

♠ ELEVELE ♠

 

___________________________________________________

#hverdag #kronisksyk #sliten #stille #høst #himmel

___________________________________________________

14 kommentarer
    1. Ja, sånn er det. Vi får blogge når vi har lyst, mener jeg også. Så vakre himler. Jeg fikk med meg kvelden i går, men i dag tidlig var det alt for mange skyer her for å få fram lyset. Fint du fikk bilde av det da!!!! Ha en vakker kveld 🙂

    2. Nydelige bilder det her :)) Og du blogger når du har lyst/ork.. Kan være slitsomt i perioder, men jeg syns det gir meg mye også..og da har man liksom en grunn til å ta bilder..blir kjedelig å bare sitte å se på dem selv..hehe.. Klem til deg og håper du får litt mer overskudd snart <3

    3. Stilletid er bra det. Noen ganger må det være litt slik <3 Klart jeg savner deg litt :*
      Nydelige himmelbilder du fikk tak i 😀 Håper du får ei avslappende og god helg :o)

    4. natheless: Ja, det blir best å blogge da, når man har ork og lyst 🙂

      Himmelen har vært veldig fin noen dager nå 😀 I dag, not so much 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg