HVERDAG- DET GJØR VONDT Å BRENNE SEG I MUNNEN!

 

Noen ganger glemmer man at ting er litt varmt da. 

 

I går skulle jeg spise toast. Enkelt og greit. Mest fordi jeg hadde alt for mye pålegg og brød i kjøleskapet. Da passer det greit med toast altså. I alle fall så greide jeg å brenne meg så sykt i munnen på osten. Noen ganger glemmer man at ting er litt varmt da. Men, man kjenner det i grunn veldig fort!

Jeg brant meg så sykt i munnen at jeg i dag morges blødde i munnen når jeg pusset tennene! I tillegg var det tortur uten like å spise knekkebrød til lunsj. Det gjør vondt å brenne seg i munnen altså! Det gjør sykt vondt. Spesielt når man brenner seg i absolutt hele munnen, bortsett fra på tungen. 

 

Har du brent deg i munnen før? 

 

_______________________________

#hverdag #brannsår #vondt #munnen

_______________________________

18 kommentarer

Siste innlegg