HVERDAG- LYKKEN ER EN NY LUE.

 

Skalldyrfestivalen i Mandal skuffer ikke i år!

 

Noe av det første jeg så når jeg kom inn på området til festivalen på torsdag var de kuleste luene ever. Alle veit jo at jeg er superfan av luer. Desto kulere, desto bedre. Ingen andre ser ut til å dele min smak der. Den luen folk ler mest av, eller syns er styggest er jo den fineste luen jeg har- regnbueluen min! 

Jeg bruker den for det jeg, og bryr meg ikke hva andre måtte mene om den. Den er og forblir fin! Jeg så som sagt den kuleste luen ever på torsdag, men fikk et strengt nei om å få kjøpe den. Kristoffer Doffen er vanskelig altså, og er vel også den som hater luene mine mest av alle. Han liker ingen av luene mine. 


Jeg smilte så fint jeg bare kunne, men det var ikke snakk om at denne fikk bli med meg hjem.

Når jeg finner en Unicorn-lue med votter så kan man vel allerede nå skjønne at Kristoffer Doffen var negativ. Det var ikke snakk om at jeg skulle få kjøpe en slik. Men hallo, se hvor fin den er da! En Unicorn-lue, med votter. Eller skjerf også, om man vil. Helt genial. Man kan jo umulig fryse med denne på.

Men den som gir seg er en taper og jeg er i alle fall ingen taper. Jeg kan ta visse hensyn altså, men vil jeg ha en Unicorn-lue med votter og skjerf, så skal jeg ha den luen. Sånn er det bare. Det blir liksom argumentet “mine penger, jeg bestemmer selv”. Så, jeg kom hjem med en Unicorn-lue i går jeg. Lykke!


Så glad kan man bli av en Unicorn-lue! Hvem vil vel nekte noen litt lykke i livet?

Man skulle tru at med en ny lue i samlingen så var lykken komplett. Man kan jo si nesten. Men i år skuffer ikke Skalldyrfestivalen i Mandal altså. Ikke bare har de Unicorn-luer, og andre fantastiske luer, de har også Kurt Nilsen! Seriøst, jeg skal på Kurt Nilsen konsert i kveld. Herlighet jeg gleder meg. Lykke!

Jeg elsker Kurt Nilsen! Han er helt fantastisk. Så der har du planen min for kvelden. Kurt Nilsen! Jeg har forøvrig lovt å ikke bruke luen uten blant folk når Kristoffer Doffen er med, så den får bli hjemme. Men, med Kurt Nilsen i sikte så er det mer enn nok. Da kan luen få bli hjemme uten problemer. 

 

Blir du glad av luer? 

 

__________________________________________________________

#hverdag #skalldyrfestivalen #mandal #unicorn #lue #konsert #kurtnilsen

__________________________________________________________

10 kommentarer
    1. Jeg deler nok ikke din entusiasme for luer nei, og har aldri gjort det. Fra jeg var barn har jeg slått meg helt vrang, når luene kom fram, hihi. Jeg syntes jo de er kule, også den du kjøpte, men vil bare ikke gå med en selv 😉

    2. HAhah..ja den var jo søt da..akkurat som deg! Nei jeg er ikke sånn med luer…de må bare være varme og gjøre nytten sin…Men jeg er helt enig..er det noe som gleder deg! ja da skal du så klart kjøpe den!! kosta sikker ikke sååå mye… Ha en god kveld på konsert! Flotte bilder av deg! og du sier du alltid ser rar ut…nope…Det gjør du ikke!

    3. Vera Lynn: Min entusiasme for luer kom i voksen alder, så det finnes enda håp 😉 he he.. Jeg var motstander av vintersko jeg da- skulle bare gå i joggesko. Konstant våt i beina, så klart, så er vel derfor jeg sjeldent var syk som yngre, jeg var vel herdet 😛 ha ha

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Den var jo dødssøt <3 <3 Kunne ikke la den henge igjen- kostet bare 130 kr <3 he he..

      Takk 🙂 Men var ikke akkurat et bilde jeg egentlig ville legge ut- men av alle som blei tatt var det liksom dette jeg fikk 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg