MANDAG.

 

Kaldt som fy. 

 

Det er ikke bare jeg som “furter” over at det er kaldt. Cupid furter litt han også. Ikke på ordentlig da. Han veit å finne de varmeste plassene her hjemme. Syns han det er litt ekstra kaldt går han bare inn på badet på varmekablene å legger seg. Luring han der. Pus også pleier å legge seg på badet. De fleste katter, uansett pelsmengde, liker det vel når det er ekstra varmt. Jeg skal snart på tur med hundene og gruer meg litt, for det er så sykt kaldt ute i dag. Kaldt som fy!

 

♠ ELEVELE ♠

 

_______________________________

#hverdag #mandag #kaldt #katt 

_______________________________

12 kommentarer
    1. frodith: He he.. Han har kjøpegensere- jeg kan jo verken sy, eller strikke 😛 Men han er vant til å bruke genser på jobb, så bruker ikke genser hjemme med mindre det er maks nødvendig, for da trur han at han skal på jobb og kan bli litt stresset når det ikke skjer noe 🙂

    2. naturogfhoto: Før gikk jeg med 2 jakker og ullundertøy og hele pakka. Nå har jeg roet meg litt der, men skrur opp varmeovnene for fult 😛 ha ha

    3. Har jo hatt både katt og hund så kjenner igjen det der 😀 Verst før man venner seg til kuldegrader og nesedrypp og neglebitt 😀 Lykke til 😀

    4. DU!!! Jeg utfordrer deg herved til å legge ut et bilde på bloggen i løpet av de nærmeste dagene til å bare legge ut et bilde her inne på bloggen hvor du ligger på badegulvet, sammen med familien din, UTEN noen som helst tekstlig forklaring hva hva eller hvorfor!! 😀
      Og yess, det er visst litt kaldt igjen her nå 😮

    5. Toini: Det har skjedd at jeg har sovet på badet fordi jeg har fryst så sykt at jeg måtte ha varmekablene rett på kroppen 😛 ha ha.. Våkner med vond kropp, men jeg frøys i alle fall ikke 😛 ha ha

    6. Aylar Von Kuklinski: Shit, badet mitt er jo så lite at vi aldri i verden får plass alle sammen 😛 Legger jeg meg i forsterstilling er det til nød plass til en katt i tillegg 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg