SKRAVLING HELE DAGEN.

 

Det er for varmt til å være elegant. 

 

I dag var jeg så trøtt at jeg sovnet på sofaen ikke lenge etter at jeg sto opp. Kristoffer rakk vel å dra til Rakkestad for å trene sånn rett over elleve før jeg sovnet. Jeg lå mest å duppet av, og når jeg våknet kl. 13 kom jeg på at jeg hadde en avtale i helgen med å ta en “kaffe” med ei venninne. Ingen av oss drikker kaffe, så det gikk mest i vann. Og skravling. Mye skravling. 

Det var så varmt der vi satt å skravlet at vi satt og lå i de minst flatterende stillingene for å få luft alle veier. Man blir litt svett i rumpa av å sitte på rumpa, for å si det sånn. Da må man bytte litt på det. Det var bare oss to, så det var helt innafor. Vi fikk skravlet noen timer, før jeg måtte hjem før jeg døde av sult. Grillen er tent og det er ikke sikkert jeg overlever til maten er klar. Sulten altså. 

 

Har du hatt en varm søndag? 

 

___________________________________________

#hverdag #sommer #sol #varmt #skravling #venninne

___________________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg